Nu Online
Momenteel zijn er 415 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kapper/visagiste oostakker/lochristi

16-4-2007 17:17:23
weet iemand een kapper/visagiste uit de omgeving van oostakker/lochristi die aan huis komt en wat de prijzen ongeveer zijn?

sunny
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 976

Veroniek

Meld misbruik17-4-2007 9:29:30

Hoi Sunny

Ik ben ook van die regio en het is rampzalig om hier iets te vinden aan huis...

Daarom ga ik BIJ een kapster in Lochristi en qua make-up heb ik gekozen voor myléne dat is wel aan huis, gratis en héél mooi! Mijn visagiste is ook van Lochristi, werkt vaak samen met die kapster en zal dus naar de kapster komen om tussendoor de make-up te doen. Anders zit je met het probleem wat eerst en zo doen ze het elk op z'n buurt en kan alles nog wat bijgewerkt worden...

Als je een foto wil zien van mijn make-up, moet je maar je emailadres geven en ik stuur je een foto op samen met de gegevens van die mevrouw die het gedaan heeft (een héél lieve hoor!)

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

sunny
7-7-2007
 Meld misbruik22-4-2007 9:32:16

bedankt voor je reactie, en ik ben heel benieuwd. maar als ik nou enig idee had hoe ik je een e-mail zou kunnen sturen :s
zie ik het goed dat jij trouwt op 20/7? dat is mijn verjaardag! grappig...

sunny
7-7-2007
 Meld misbruik28-4-2007 10:19:30

ahaaa, ik weet nu eindelijk hoe het hier werkt op de site. ik moet gewoon zelf hier mijn e-mailadres zetten :-)
ik hou me dus aanbevolen voor je foto veroniek (en de bijbehorende gegevens natuurlijk). mijn e-mailadres is dus: zonnigezon@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...