Terug naar overzicht
Hoi SunnyIk ben ook van die regio en het is rampzalig om hier iets te vinden aan huis...Daarom ga ik BIJ een kapster in Lochristi en qua make-up heb ik gekozen voor myléne dat is wel aan huis, gratis en héél mooi! Mijn visagiste is ook van Lochristi, werkt vaak samen met die kapster en zal dus naar de kapster komen om tussendoor de make-up te doen. Anders zit je met het probleem wat eerst en zo doen ze het elk op z'n buurt en kan alles nog wat bijgewerkt worden...Als je een foto wil zien van mijn make-up, moet je maar je emailadres geven en ik stuur je een foto op samen met de gegevens van die mevrouw die het gedaan heeft (een héél lieve hoor!)GroetjesVeroniek20 07 2007
bedankt voor je reactie, en ik ben heel benieuwd. maar als ik nou enig idee had hoe ik je een e-mail zou kunnen sturen :s zie ik het goed dat jij trouwt op 20/7? dat is mijn verjaardag! grappig...
ahaaa, ik weet nu eindelijk hoe het hier werkt op de site. ik moet gewoon zelf hier mijn e-mailadres zetten :-) ik hou me dus aanbevolen voor je foto veroniek (en de bijbehorende gegevens natuurlijk). mijn e-mailadres is dus: zonnigezon@hotmail.com