Terug naar overzicht
Hoi,Wij zijn onlangs nog bij de pastoor geweest en hebben het er ook over gehad.Op het altaar gaan we 1 groot bloemstuk leggen. En dan aan de middenbeuk om de beuk ofzo een klein bloemstukje aan de kant.Groetjes,Katrien18-08-2007
Hoi Sara,Wij hebben een altaarstuk, een stuk voor aan de lezenaar en dan aan de rijen stoelen een dikke witte roos met wat groen bij (1 per 2 rijen). Voor buiten aan de kerk hebben we twee buxusbomen met witte lintjes. we konden ook nog bloemen voorzien voor aan de zuilen in de kerk, maar dat vonden we niet echt nodig.groetjes,Wendy5.5.07
Wij moeten het er nog eens over hebben met de pastoor maar tot nu toe denk ik aan één bloemstuk voor op het altaar.
Hallo Sara,Wij nemen een groot altaarstuk en dan aan de stoelen gaan we denk ik een calla hangen of anders roosjes.Waar we ook nog niet helemaal uit zijn is om eventueel ballon aan de stoelen te hangen (middengang) deze kunnen dan buiten aan de kerk worden losgelaten door de kinderen.Bij mijn beste vriendin hadden ze windlichtjes in de middengang gezet, dat was ook wel heel mooi.Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Hoi!Wij zetten een bloemstuk op het altaar en aan de stoelen langs de middengang komt een zonnebloem met wat groen.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hoi SaraWij gaan een eenvoudig bloemstukje op het altaar zetten (niet te groot, op vraag van de priester) en in de middengang om de stoel een buisje met een bloemetje in en wat klimop (groen). Het bloemetje weten we nog niet goed... Een roosje is fijn, klein en mooi, maar een calla daar ben ik verzot op en dan is het nog te zien wat er in het bruidsboeket komt te zitten...We wachten er nog wat mee af tot het bruidsboeket gekozen is door mijn verloofde...GroetjesVeroniek20 07 2007
Wij trouwen in een kleine kapel en op voorstel van de diaken gaan we geen bloemversiering doen.Als we binnekomen wordt mijn bruidsboeket op het altaar gezet, samen met de huwelijkskaars en een kruisbeeldje.Eenvoudig, maar wel mooi.
Hallo, wij hebben 2staander om naast het altaar te zetten met aronskelken en groen (dat afhangt naar beneden) errond. Verder hebben we ook nog een aronskelk en beetje groen aan de stoelen (1 per 2 rijen). Tenslotte hebben we ook nog 10 buxusboompjes voor buiten aan de kerk. Maar ik denk vooral dat je dit een beetje moet bekijken wat je zelf wil en wat er mag of kan in de kerk...Groetjes, Stephanie 21/04/07groetjes, Stephanie 21/04/2007