Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DECORATIE ZAAL

16-4-2007 21:37:45
Hallo,

Na het bekijken van een heleboel zalen zijn we er eindelijk uit. We gaan voor een 'gewone' parochiezaal, dit past ten eerste toch nog het beste in ons budget en ten tweede kan ik mij dan helemaal creatief uitleven met het versieren van de zaal.

Weet er iemand waar je doeken enz. kan huren om een zaal aan te kleden?

Heeft er iemand nog ideeën en tips voor de versiering?

Dank je wel,

Valerie

valerie
7-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 695

freddy

Meld misbruik17-4-2007 8:28:57

Dag Valerie

Informeer eens in de buurt:

Rent & Sale NV
Ringlaan 42
2240 Zandhoven

Groetjes

Freddy

Thierry

Meld misbruik17-4-2007 11:33:47

---

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik17-4-2007 13:56:09

anders moet je eens langs gaan bij heytens, je kan daar stokoverschotten krijgen. Zo van die voile "onder" gordijnen en dat is wel mooi om de ruimte wat te versieren of af te bakenen. Je kan ook met wat spots werken en kaarsjes he voor de verlichting.

planten huren,...

veel succes
Mieke 22/09/07

Sofie
6-7-2007
 Meld misbruik6-5-2007 16:25:24

Hey,
Voor de trouw van mijn zus, hebben wij ook de zaal versierd, met witte voile doeken en zo, maar ook met foto's... We hebben beide hun babyfoto's laten vergroten en zo in de zaal gehangen. Mocht je ook aan de babyfoto's van de getuigen of ouders kunnen geraken...kan je de gasten nog laten gokken wie wie is...
Groetjes
Sofie
06/07/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...