Nu Online
Momenteel zijn er 521 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

receptie

17-4-2007 12:05:16
Wij trouwen op 7-7-7, het probleem is wij willen 's avonds een receptie geven. Wij hebben met de zaal afgesproken dat wij zelf hiervoor gingen zorgen. Het probleem is nu dat ik het moeilijk heb met dit in orde te krijgen. Wij zouden graag zowel warme als koude hapjes serveren.
Het probleem is dat er veel slagers waar je hapjes kan bestellen, maar vermits er een aantal vegetariërs zijn is dit geen mogelijheid. Ook kan je daar enkel de hapjes gaan halen.
Heeft iemand ook dit probleem, of zijn er medebruidjes die ook een receptie geven en mij kunnen helpen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Sylvia

Sylvia
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 886

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik17-4-2007 12:30:18

Hey,

Een traiteur kan hier wel voor zorgen en die brengen de hapjes ook.
Je kan soms ook met personeel van hun werken.
Als je dat zegt dan zal die ook wel voor vegetarische hapjes kunnen zorgen.

Groetjes, Sissi

Marie-Thérèse

Meld misbruik18-4-2007 10:09:35

Hallo,
Als ik het goed begrijp hebben jullie gekozen voor een soort parochiezzal waar je voor alles zelf mag zorgen.Ik zou U aanraden dit bij een traiteur te bestellen.Zelf heb je die dag veel andere dingen aan je hoofd vooral genieten.Je kan ook niet van je vrienden verlangen dat zij voor dit alles zorgen ook al willen zij dit wel maar er komt veel meer bij kijken als je denkt.Ik zou toch willen als dit mijn huwelijksfeest was dat alles fijn en vlotjes verliep en dat ik niet steeds moest denken van hebben ze daar aangedacht is dat klaar ik wil van mijn huwelijksdag zoveel mogelijk genieten het is zo rap voorbij en normaal maar 1 dag in je leven.
Veel succes.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...