Nu Online
Momenteel zijn er 580 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringkussen

17-4-2007 12:44:57
Hallo,

Ik ben op zoek naar een wit of ivoor-kleurig ringkussen.

Mag tweedehands zijn...

Weet iemand waar ik dat kan vinden aan een lage prijs?

Groetjes,
nathalie

Nathalie
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 497

mieke
1-9-2007
 Meld misbruik17-4-2007 13:30:21

ik heb gisteren witte ringkussens gezien in Veritas in Antwerpen. Waarschijnlijk verkopen ze die wel in elke Veritas. Het kussen was hartvormig, maar ik kan me niet herinneren wat de prijs juist was.
Hopelijk heb je hier iets aan.
Groetjes en veel succes,
Mieke

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik17-4-2007 14:11:37

Hoi Nathalie, voor je iets gaat kopen, misschien zelf eens kijken bij jezelf of bij ouders ...
Ik heb gisteren bij mijn ouders een soort van houten kistje gevonden, waar vroeger juwelen inzaten.

Mijn schoonmama gaat hier dan een kussentje in maken, met lintjes voor de ringen aan te hangen...

Simpel, goedkoop maar origineel !

Succes

Sarah
15/09/07

veronique
30-6-2007
 Meld misbruik17-4-2007 16:37:22

hallo,

je moet eens kijken op de site www.rietveld-trouwbedankjes.nl daar heb ik het mijne gekocht.

groetjes
vero 30/06/07

MONIA
9-12-2007
 Meld misbruik17-4-2007 21:10:46

Je kan ze ook bestellen op www.weddinggiftshop.nl en www.internethuwelijk.nl .

Groetjes,

Monia

Danny

Meld misbruik18-4-2007 11:12:21

kijk maar even op www.dantasimport.nl
daar hebben ze hele leuke
groetjes danny

Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik18-4-2007 11:23:51

Ik heb op internet al heel veel mooie ringkussentjes gezien, witte vierkante, prachtig...maar die prijzen pfff...

bij mijn bruidswinkel heb ik gisteren nagevraagd en zij hadden het ook... voor 17 euro...dus kdenk dat ik die dan toch maar neem...

suzanne

Meld misbruik18-4-2007 22:12:11

hallo
ik heb een ringkussentje gemaakt en verhuur dit aan 40 euro.
ik geef je mijn e-mail dan kan je eens een mail sturen en ik stuur je dan een foto door. groetjes suzanne
hoedensuzanne@pandora.be

Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik18-4-2007 22:33:28

Hoi Suzanne,

verhuren aan 40 euro? Vind je dat zelf nu een realistische prijs? Ik kan een nieuw kopen in de winkel voor 17 euro...

Dus helaas ga je aan mij geen ringkussen kunnen verhuren...

toch jammer hoe sommigen het woord trouwen horen en er dan geld uit willen slaan... aleja... het is zo al duur genoeg, ik snap soms die enorme prijsverschillen toch niet hoor...

sorry voor mijn reactie...t zal even een frustratie zijn geweest op dit moment...

olivier
24-8-2007
 Meld misbruik29-4-2007 22:47:45

Dag meisjes,

ik heb er eentje gekocht via ebay, ik wou er ook niet overdreven veel geld aan geven. Heb nu een mooi kussentje gekocht van Rembo voor 19€. Het is een nieuw en is van de nieuwe collectie (zelfde als mijn kleed). Had er in de bruidswinkel gezien voor 40 en 50 €. Kijk dus eens op ebay, ze hebben er verschillende, van 5€ tot 25€.

groetjes,

Liesbeth

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...