TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caroline
18-8-2007
|
17-4-2007 19:32:16
Van het Pauwkenshof kan ik je wel een niet aangename ervaring van ons vertellen. Wij hadden een afspraak om de zaal te bezichtigen op een dag. We stonden daar en die mensen zijn gewoon niet afgekomen. We hebben dan gebeld op hun gsm en te horen gekregen dat ze op een feest zaten, en onze afspraak helemaal vergeten waren. Dit vond ik op zich al zeer grof (ik dacht: gaan ze dat ook zeggen op de trouwdag als je er staat met al het volk: "oei sorry we zijn vergeten dat jullie trouwden vandaag!") maar we dachten dan van oké we zullen ze nog een 2e kans geven; Dus had het Pauwkenshof beloofd ons terug te bellen voor een nieuwe afspraak. We hebben niets meer van hen gehoord!!! Wij hebben daar wijselijk ons conclusies uitgetrokken.
Wel een aanrader: als je graag de stijl van het Pauwkenshof ziet, ga dan eens een kijkje nemen in het Parkhotel te Lokeren. Wij hebben daar geboekt voor 18/08. Zeer zeer mooie zaal, vriendelijk mensen,... en ze hebben 6 kamers en het bruidspaar overnacht gratis in de bruidssuite!!
Groetjes
|
|
isabelle
1-9-2007
|
17-4-2007 20:57:32
Hallo Caroline,
Hmm, dat klinkt inderdaad niet zo leuk om mee te maken… We gaan er nog s goed over nadenken, da's wel zeker! Goeie tip trouwens Het Parkhotel, ziet er ook erg mooi uit. Ik ga daar toch ook eens informatie aanvragen :o)
Groetjes, Isabelle
|
|
isabelle
1-9-2007
|
17-4-2007 20:57:40
Hallo Caroline,
Hmm, dat klinkt inderdaad niet zo leuk om mee te maken… We gaan er nog s goed over nadenken, da's wel zeker! Goeie tip trouwens Het Parkhotel, ziet er ook erg mooi uit. Ik ga daar toch ook eens informatie aanvragen :o)
Groetjes, Isabelle
|
|
dierk
|
17-4-2007 21:48:02
Beste Isabelle,
Ik kan je zeggen Ten Dauwe, enorm goed,afewerkt,vlotte bediening,enorm vriendelijk personeel, enorm lekker eten en verzorgd, wij komen er vrij veel.. Mag ik je ook met enige fierheid onze eigen website voorstellen www.studiohappymusic.be , neem gerust een kijkje,wij stellen dit ten zeerste op prijs! Met muzikale groeten, Dierk Van Paemelen
|
|
Ruth
|
20-4-2007 14:03:26
Dag Isabelle,
Wij hebben ervaring met Pauwkenshof en geven ons trouwfeest daar binnen enkele weken. In tegenstelling tot de eerdere reactie van iemand op dit forum, zijn wij absoluut 100% tevreden. De eigenaars zijn heel vriendelijk, betrouwbaar en stipt en luisteren naar je wensen. Bovendien is Pauwkenshof sinds kort uitgebreid, het resultaat is heel mooi geworden. Misschien heb je het wel al gezien? Ook de menu´s zijn heel mooi en lekker (we waren er al op een communiefeest). Persoonlijk vind ik de stijl met veel hout, terracotta-kleuren, enz. heel mooi. Wat mij betreft, een absolute aanrader!
Ruth
|
|
saartje
28-6-2008
|
21-4-2007 9:26:33
Hallo,
wij hebben ook gekozen voor het Pauwkenshof en voelen ons er zeer goed bij. We trouwen pas volgend jaar maar kijken er nu al heel hard naar uit. De zaal is prachtig en de mensen supervriendelijk. Ik heb er nog nooit gegeten maar ik heb er het volste vertrouwen in. Ruth, we wensen jullie in mei een fantastische trouwdag toe en laat je weten hoe het geweest is? Veel groetjes! Saartje
|
|
Ruth
|
21-4-2007 12:06:47
Dag Saartje en de anderen,
ja, ik laat zeker iets weten!! Ik ben heel blij voor jullie dat jullie voor Pauwkenshof gekozen hebben.. Is één van de beste locaties denk ik (is natuurlijk subjectief) Nu nog mooi weer he!
groetjes, Ruth
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|