Terug naar overzicht
Absoluut! Ik heb al een paar keer gehoord dat er op elke tafel zo een wegwerpcamera wordt gezet. Iedereen trekt dan foto's van mekaar, op een meer spontane manier, en zo heb je per tafel een ander beeld van het feest. Naar het schijnt levert dat echt wel heel leuke kiekjes op!Succes ermee,Tania
Wat ook leuk is, is een grote afbeelding van jullie, maar dan zonder hoofd. De gasten steken dan hun hoofd in het gat en voila. Net als je vaker in pretparken ziet zeg maar. Ik weet alleen absoluut niet of dit uitvoerbaar is.
---
Hey,ik heb al eens gezien dat er een groot hartvormig kader gemaakt werd, die de koppels dan voor zich moeten houden. Vond ik echt schattig!Groetjes,Lieve
Ik heb eens op een trouw gezien dat alle gasten die binnenkwamen (per koppel) getrokken werden met een Polaroid fototoestel. De fotootjes werden direct ontwikkeld en in een album geplakt dat dan meteen dienst deed als gastenboek. Zo konden alle gasten bij hun eigen foto iets schrijven. Vond ik wel heel origineel.groetjes,Jasmijn
hoihet idee kan idd heel tof zijn. Ik heb wel al van personen gehoord dat er wel toffe foto’s tussen zitten, maar ook niet allemaal. Dit komt vaak door het feit dat mensen er maar op los trekken, vooral als ze een glaasje te veel op hebben.Als er in de buurt een speeltuin is heb je direct een toffe locatieAls je wil kan ik je hierbij wel helpen. Ik verzorg al meerdere jaren ttrouwreportages.Voor meer info : bibi77@hotmail.comveel succes nog