Terug naar overzicht
hallo bruidje,ik vind dat persoonlijk ook vervelend, ik ben na moderna zo eens binnegestapt en ze wouden me niks laten zien zonder afpsraak dus met gevolg dat ik naar andere winkel ben gegaan, ik ben bij Caro Geraardsbergen binnengestapt, lieve mevrouw, maakt je dromen waar, echt de moeitesuccesvéke
Hoi Els,ik heb mijn kleed gekocht bij Bo Couture in Kortrijk, daar kun je zo binnenstappen en ze hebben altijd tijd voor jou.groetjs,Valery 15/09/07
Hey,Bij Lilian Claes in Herentals hoef je ook geen afspraak te maken.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Het Bruidshuis in Merksem. Geen afspraak nodig en heel vriendelijk.Groetjes
Ik was Au Louvre in Brussel binnengestapt, gewoon eens om te kijken en ze stelde me zelf voor om te passen. Met resultaat dat ik ook ineens mijn droomjurk gekocht heb :)Super vriendelijk en geduldig zijn ze daar. Echt een aanrader.Groetjes, Cat22/09/07
Hey,Even een reactie op Véra.Ik was bij Moderna binnengestapt zonder afspraak en vond een kleed uit de etalage mooi. Ze hebben het er direct uitgehaald en hebben me de rest van hun kleedjes laten zien.2 uur en heel wat kleedjes later heb ik dan besloten om dat uit de etalage te kopen.Bij Caro daarentegen waren mijn ma en ik binnengestapt en toen mijn mama één ensemble van Linea Raffaelli wou passen zei ze: "Ge moogt mij dat niet kwalijk nemen maar dat zijn wel stuks van 800e".Wat wou ze daarmee zeggen? Dat wij dat niet konden betalen of zo? Moet je dan iets kopen zonder te passen? Wat doet ze dan met haar trouwkledij want die is nog duurder? Ze hebben ons daar dus niet meer gezien.Ik denk dat je in de meeste bruidswinkels best een afspraak neemt want anders hebben ze vaak geen tijd voor u of nemen ze u niet 'au sérieux'.Groetjes, Sissi
Bij Jagré in Antwerpen (Quellinstraat) ben ik zonder afspraak gegaan en heb alles mogen passen wat ik wou. Ik ben wel gegaan dat ik tegen openingstijd aan de deur stond.vond het echt een aanrader.Patricia01/08/2008