Terug naar overzicht
Hey Bieke,leuk te lezen dat je je zo goed voelt! Het werkt aanstekelijk moet ik zeggen! ;-)groetjes,Astrid08.09.07
Hey Bieke,Ik ga morgenvoormiddag voor mijn proefkapsel en in de namiddag voor mijn eerste pas. Ik hoop dat het voor mij ook zo goed meevalt. Maar over mijn kleedje heb ik wel nooit getwijfeld. Toch vind ik het allemaal erg spannend!Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Biekeik mag aanstaande vrijdag ook mijn kleedje gaan passenga net als jij van te voren naar de kapper om een totaal beeld te krijgenben eens benieuwdgroetjes Sofie
Hey,Ik mag vrijdag gaan passen en ik herken me in wat je schrijft. Ben ook vorig jaar al gaan kopen en ben ook in alle staten geweest. Ik hoop dat ik vrijdag even blij ga zijn dan jij, want bij mij is de twijfel er nog steeds!!! Groetjes
Hi Bieke,Leuk om te lezen dat het zo goed is meegevallen. Ik ben ook volop aan't aftellen om voor het eerst te gaan passen. Ik moet nog wachten tot 5mei. (lijkt nog een eeuwigheid).Heb je een foto getrokken? Als je er 1tje hebt moet je het zeker eens doormailen é. Ik ben wel nieuwsgierig. Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Hey Bieke, fijn voor jou!Bij mij is het niet zo fantastisch goed meegevallen maar da's deels een beetje mijn eigen fout:1) ik was ervoor naar een vreemde kapper geweest (ken je dat met de flairbon, lekker goedkoop) om mijn haar te laten knippen maar eerlijk gezegd, was de ...euh...'kniptechniek' nogal fout ;-) dus hoewel de verkoopster heel vriendelijk was, vond ik het resultaat echt wel minder! Dus combinatie met kleed niet zo goed..(nu maar hopen dat mijn haar snel groeit).2) ik vond mijn kleedje nog altijd mooi (wel nog beeeeeeeeeeeeeeeetje twijfel) maar mijn figuur ietsje minder :-s. Niet dat het de spuigaten uitloopt maar tja. Zolang ik op het bankje stond, ging alles goed, maar eens eraf toon je toch wat minder lang en slank hoor. Dus nu maar beetje dieten en meer sporten is de boodschap.Hup hup!Jessika 27/07/07