Terug naar overzicht
dag liesbeth!via de berichtjes op deze site ben ik terechtgekomen bij bruidskleding lieben in genkdaar kan je alles van poirier bestellenik heb een slipje "just married" besteldik heb ook een bustier en een slipje van de lijn penrose besteld (zie www.poirier.nl ) en betaal iets van een 140 euro dacht ikik weet niet waar je woont maar zeker een aanrader, ook heel vriendelijke mensen(heb het vorige zaterdag besteld, vandaag is het toegekomen)groetjes,anja
Dag Anja,hoe zit dat dan met de maat?nemen ze daar je maten op en bestel je het dan samen met die vrouw? Heb een beetje schrik dat het te groot of te klein zou zijn.Liesbeth
Hallo allemaalIk ben blij dat mijn zoektocht toch ook iets voor anderen heeft opgeleverd. Heb deze vrag ook een tijdje terug gesteld zonder veel resultaat. Ben dan wanhopig op zoek gegaan en werd in verschillende bruidswinkels met talrijke ( en steeds verschillende) prijzen rond de oren geslagen. Ik had op het einde zoiets van laat maar zo een setje want ik kan het toch niet dragen. Ik ben dan uiteindelijk bij Lieben in Genk terecht gekomen. Hier lagen de prijzen veel economischer dan bij andere zaken en had dan ook dadelijk de slips besteld. toen ik deze kon gaan halen heb ik op de torselet besteld ( ah ja de prijs!!!) Ik heb ook vandaag vernomen dat hij er is en kan nu heel mijn setje gaan halen. Maar ik ben ook vooral blij dat ik anderen heb kunnen helpen, want ik ben toch niet de enige die precies gek is op dit schattig ondergoed....GroetjesEl07/07/07
dag elke en liesbeth!t is echt wel mooi heen voor de prijs kan je het idd niet laten liggenik was dan ook heel blij met jouw tip elkede maten meten ze daar op liesbeth dus ik denk dat dat geen probleem zal zijn (bij mij paste het pasmodel toevallig)groetjes,anja
hey anja en elke,Kunnen jullie mij dat adres eens doorgeven?bedanktgroetjesevi
het is bij bruidsmode Lieben in Genk (shopping twee op bovenverdieping)groetjes!anja
Hey Eviik weet niet of je iets kent in Genk???Het is in de Shopping 2 boven. Das dus in Genk centrum, maar als je gewoon naar de shopping gaat en het daar vraagt is het makelijkst, want als je er niet bekent bent is het misschien oeilijk te vinden.Ik kan ook het adres geven als je wilxxxElke07/07/07
Heel erg bedankt hoor Elke en Anja.Ik ben nog nooit in Genk geweest.Ik weet het dus niet zijn, een adres zou wel handig zijn.Hoeveel hebben jullie nu weer juist betaald voor het volledige ensemble?En hoelang moet je er dan op wachten?Ik vind het heel erg mooi en leuk.groetjesevi
Nog vergeten te vragen,kun je mij misschien ook het telefoonnummer geven als je dat hebt of hebben ze misschien een site?groetjesevi
hoi EviHet adres is:BRUIDSMODE FEESTKLEDING LIEBENShopping 2Rootenstraat 11 bus 133600 Genktel 089/ 36 29 65Alle dagen open van 10 tot 12 en van 13.30 tot 18 behalve op dinsdag.Ik heb een witte slip met just married (vr onder mijn kleed kan niets anders dragen)en dezelfde slip in het roze en hierbij de torselet (voor a special night!! :-p )Voor dere drie stuks heb ik 100€ betaald. Ze moeten ze wel bestellen. ik heb wel kunnen passen das geen probleem en men is er zeer vriendelijk. Dat is wel een echt prijsverschil he (heb gehoord vr de slips van 50 tem 75 € t stuk en de torselet van 165 tem 180 € wel in andere zaken) Dus het is toch wel de moeite als je van niet te ver komt natuurlijk.GroetjesEl07/07/07
o ja wat ik zo heb vernomen is er ondertussen al een heel pak van deze lijn besteld door mensen op het forum alle dat zei de verkoopster toch maar ik heb per stuk zo een 2 a 3 weken moeten wachten hangt een beetje van Poirier af.Groetjes
Dat is heel erg lief hoor Elke, bedankt voor de moeite.Ik ga misschien vrijdag eens kijken. Het is wel een eindje rijden maar ik vind het echt zo mooi dat ik het er wel voor over heb. En het is inderdaad een groot prijsverschil.vele groetjesevi
Graag gedaan ik was zelf zo blij als een kind dat ik het "betaalbaar" gevonden had en kan nu niet wachten om het te gaan halen...Veel plezier ermee en geniet van jullie dag en nacht (ah ja om het te showen aan je nieuwe hubby!!)Elke
Hey,Ikzelf heb ondertussen ook op aanraden van collega-bruidjes contact opgenomen met Lieben. Nu blijkt dat ze ondertussen al 40 euro voor slip vragen en 80 voor bustier, terwijl er mensen zijn die maar 20 en 60 euro of zoiets betalen. Vooraf eens informeren kan geen kwaad denk ik want ik vind dat ze hier nogal van profiteren.Groetjes
Halloik ben een van de bruidjes die het al reeds besteld had en net iets goedkoper had. Ik ben het vandaag gaan halen en heb met die vrouw gepraat en gevraagt waarom de prijzen verschillen. Dit hangt dus van het winsmarge af van andere verkopers met als gevolg: door de vele reacties die er geweest zijn, zijn er blijkbaar andere bruidswinkels (winst jagers) uit hun slof geschoten (denk ik) en heeft Poirier contact gehad met de winkel en aangemaand om de prijzen iets te vehogen, niet omdat de verkoopster dit wou maar omdat er (denk ik) door andere zaken is gereageerd!! En alles is echte Poirier wil ik nog eens vermelden in dozen identiek zoals het eruitziet op de sites (inclusief etiketten in de lingerie)en dus geen NEP zoals door andere zaken werd beweerd!!!Bruidjes nu merken wij pas goed zoals eerder vermeld dat als het over een huwelijk gaat er bij sommige zaken dadelijk aan hun GROTE PROFIJT wordt gedacht en dit als negatief gevolg voor ons. Ik kan maar 1 ding zeggen JAMMER :-(El
Dus kost het bij Lieben nu ook meer of begrijp ik het verkeerd?jammer want wou begin volgende maand ook eens gaan kijkenWendy