Terug naar overzicht
HalloIk wou hier eventjes op reageren, want ik ben teleurgesteld.Bij mijn zoektocht naar hoeden heb ik HoedenSuzanne ge-emaild maar heb daar nooit antwoord op teruggekregen.Is nu toch al een maand geleden.Sorry hoor.Groetjes
Nele,Je moet gewoon eens langsgaan, echt... Je zal versteld staan!Er is een ENORME keuze en je krijgt echt wat je verlangt, zelf al zit het nog in jouw hoofd :-D. Ik ben zelf langsgeweest voor een haarstukje die echt perfect bij mijn suitekleedje paste, en mijn moeder (en zijn moeder) zijn ook langsgeweest om een hoed te huren voor 12 mei... [Mijn moeder is een echte fan :-D]Ik weet niet wat je gevraagd hebt natuurlijk en reactie is beter dan niets, maar ik begrijp ook dat Suzanne niet veel tijd over heeft om op email te antwoorden :-sSuzanne,Ik heb ook een emailtje gestuurd met foto's van m'n haarstukje en ook daar werd niet op gereageerd. TIP: Een antwoord (al dan niet negatief) is beter dan geen antwoord...Groetjes,Ilse12 mei 2007
beste neleiedere mail die ik ontvang zal zeker respons krijgen. ik weet van geen mail dus sorry als je teleurgesteld bent. probeer het nogmaals misschien.hoedensuzanne@pandora.be
Suzanne,zou je misschien een prijsindicatie kunnen geven wat het zou kosten om een hoed voor 1 dag te huren? Bij ons zal heel de suite een hoed dragen (bruid incluis).Bedankt,Chris