Nu Online
Momenteel zijn er 703 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geen 2 maar 4 getuigen

19-4-2007 9:11:39
hey iedereen, ik zit een beetje verveeld met mijn getuigen (niet met hen zelf maar met het aantal) Ik heb nl een hele lieve zus die dolgraag getuige zou willen zijn en daarnaast ook een prachtige vriendin waar ik al heel veel mee heb meegemaakt en die het onwaarschijnlijk ook een hele eer zou vinden om getuige te mogen zijn op ons huwelijk,maar dan heb ik ook mijn vriend die echt niet kan kiezen tussen 2 hele goede vrienden.We hebben het nu zo opgelost dat mijn zus en een vriend van hem getuigen zullen zijn voor de wet en dan mijn vriendin en een andere vriend van hem daarna getuigen zullen zijn voor de kerk, Mijn vraag is nu....kan dat wel?Ik zie geen echte andere mogelijkheid en zo maak ik ze alle 4 toch een beetje blij :-)
Lieve groetjes

veel plezier iedereen op die prachtige dag

Mieke
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 759

Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik19-4-2007 9:16:32

Hallo,

Waarom zou dit niet kunnen???

Wij doen dit ook zo.
Mijn vriend heeft 2 broers en ik 1.
Bij mij is m'n broer getuige (wet en kerk) en bij hem z'n jongste broer voor de wet en z'n oudste voor de kerk...

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik19-4-2007 9:18:27

Hallo Mieke,

Dit is geen probleem hoor. Je getuigen voor de wet en die voor de kerk moeten niet dezelfde zijn. Dus jij kan 2 getuigen nemen (1tje voor de wet en de andere voor de kerk) en je vriend ook.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik19-4-2007 9:23:15

Wij doen dit ook zo. Voor de wet is mijn broer getuigen en de zus van mijn vriend voor mijn vriend. En voor de kerk hebben we allebei een vriendin en vriend gekozen.
Ik vind het net leuk dat dat kan.

Groetjes

Natacha
7-7-2007
 Meld misbruik19-4-2007 9:23:21

Dag Mieke,
mijn vriend en ik hebben ook elk 2 getuigen omdat ik 2 zussen heb en niet kon kiezen en mijn vriend 2 goeie vrienden. Ik heb ze zelf laten kiezen (wet of kerk) door middel van een kaartje dat ze moesten trekken zo kan de ene niet zeggen van ja ik had liever dit of dat gedaan. Zo is iedereen content!

groetjes Natacha

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik19-4-2007 10:50:08

bij een vriendin was dat ook zo. Voor de wet weet ik het niet maar voor de kerk hadden ze elk 2 getuigen

groetjes

Mieke

Valery
15-9-2007
 Meld misbruik19-4-2007 13:43:32

Dag Mieke,

bij ons is dit ook zo, ik heb een hele goeie vriendin en een hele toffe zus. En mijn vriend kan ook niet kiezen tussen zijn 2 beste maten.
Dus hebben we ook 4 getuigen.

groetjes,
Valery
15/09/07

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik19-4-2007 17:15:10

Ja, hier ook hetzelfde, 4 getuigen. 2 zullen getuigen zijn op het gemeentenhuis en 2 's avonds in de eredienst.

Groetjes, Mara.

Mieke
18-5-2007
 Meld misbruik21-4-2007 16:45:46

Hallo,

Wij hebben ook 4 getuigen voor de kerk. We kozen onze beide broers en een stel vrienden. We vonden het tof om met veel getuigen te zijn. Voor de wet zijn onze beide broers getuige.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...