TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marisa
7-7-2007
|
19-4-2007 12:45:14
Sabrina,
Wat ik zou doen als ik het niet weet is een e-mail sturen naar die personen / of persoonlijk vragen / bellen om te vragen of ze een partner hebben.
|
|
Fieke
7-7-2007
|
19-4-2007 12:48:49
Ik zet bv. Mevrouw Marleen De Mot en partner.
Groetjes, Fieke x 7/07/2007
|
|
Els
22-9-2007
|
19-4-2007 13:31:42
Ik zet ook; Meneer X en partner, MevrouwY en partner,Juffrouw Z en partner. Niets zetten is precies zeggen dat ze enkel alleen mogen komen en tegen dan hebben ze misschien wel een relatie. Bellen of mailen zou ik ook niet doen, vind ik een beetje raar. Ik probeer ook de adressen die niet volledig zijn via-via te krijgen en het niet aan de mensen zelf te vragen.
Els 22/09/07
|
|
Ilse
12-5-2007
|
19-4-2007 14:30:52
ik heb voor iedereen hetzelfde:
De heer & Mevrouw Achternaam heer Voornaam - Achternaam Mevrouw Voornaam
Wist ik de partnernaam niet: De heer & Mevrouw Achternaam heer Voornaam (& voornaam Mevrouw)
Of Mejuffer natuurlijk é ;)
Kende ik de mannelijke partner niet, dan werd 't:
Mejuffer & de heer Achternaam Mejuffer Voornaam (& Voornaam heer)
En dit omdat 't automatisch uit Excel kwam :-s Ik heb er geen negatieve reacties op gekregen, dus ik denk dat dit echt geen struikelblok is hoor :-D
Groetjes, Ilse 12 mei 2007
|
|
Jessika
27-7-2007
|
19-4-2007 17:33:44
Ik ga daar mij eigenlijk niet echt zorgen in maken (bvb. of het nu juist iq qua etiquette of zo). Ik denk dat het zoiets zal worden: Als het een koppel is en ik de namen weet ga ik schrijven: Dhr. en Mevr. Janssens-Pieters
Indien ik de achternaam van de partner niet weet: Dhr. Janssens Piet en An Mevr. Janssens An en Piet (idem Mej.)
als ik de naam vd partner echt niet weet schrijf ik er gewoon '& partner' bij.
Da's nu eens iets waarin ik mij echt geen zorgen maak ;-)
Jessika 27/07/07
|
|
Patricia
17-2-2007
|
19-4-2007 18:57:18
Wij wilden het niet te formaal. Wij hadden gewoon nonkel x en tante y, Bij vrienden zonder partner gewoon de voornaam en achternaam en vrienden met partner voornaam x en voornaam y. Bij collega's naam + partner
|
|
Inge
23-6-2007
|
19-4-2007 19:50:11
ik zit ook met dezelfde vraag verveeld! :-) maar ik vind als je schrijft.. 'en partner'.. dat vind ik zo onpersoonlijk!
ik denk dat ik het eerst aan de persoon zelf ga vragen, hoe haar/zijn partner noemt!daar voel ik mij het beste bij!want stel dat die persoon ooit al over haar/zijn partner verteld heeft..en jij weet het niet meer!ohh genant gewoon :-) dus nu kan je vragen...hoe noemt hij/zij weer? iedereen zal dit wel begrijpen
veel succes ermee :-)
|
|
katrijn
11-8-2007
|
19-4-2007 21:03:06
wij hebben de omslagen ook heel "losjes" geschreven.
vb: tante x en nonkel y wim & ine joerie en vriendin
Bij de meeste mensen weet je gewoon hoe hun partner noemt, bij collega's hebben we het gewoon gevraagd en bij mensen die je nog maar weinig ziet, maar om de een of andere reden er toch graag bij hebt die dag, schreven we gewoon "en vriendin".
succes!
|
|
Mieke
7-7-2007
|
21-4-2007 11:34:28
hello, bij mensen die we goed kennen zijn we vrij losjes geweest, bij de rest gwoon dhr en Mevr. beetje saai maar ja... :-) Proficiat he, je trouwt op dezelfde dag als wij, mijn enveloppen zijn ook al geschreven, woensdag om onze uitnodigingen en dan versturen... komt idd dichterbij en ben er niet kwaad om. Geniet alvast nog van de voorbereidingen en des te meer van je dagje Lieve groetjes
Mieke 7/7/7
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|