Terug naar overzicht
Wij hebben sprookjes: een sprookje per tafel met als kaft/titel de tafelnaam en het sprookje binnenin...Groetjes,Ilse12 mei 2007
Hallo Jessy,Wij nemen snoepjes. Bij het binnenkomen krijgen de gasten een klein zakje met een bepaald soort snoepje erin en deze worden ook in een grote bokaal op elke tafel gezet.Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Hoi,dat is leuk van die sprookjes! Wij dachten om fabels te nemen, omdat ik een thesis over fabels gemaakt heb. We gaan er zoeken die over liefde gaan.Groetjes,Ilse
Hey Jessy,Vrienden van ons zijn zelf nogal creatief en hebben zelf trollen gemaakt die bloemen en klimop vasthielden. Iedere trol had een naam en dat was ook meteen de naam van de tafel waar de trol opstond.Natuurlijk is niet iedereen een trollenliefhebber ;o) maar het is wel zo dat je veel kunt doen met een leuke hobby!Groetjes,Isabelle
Hi Jessy,Tijdens mijn videoreportages heb ik ondermeer gezien :Figuurtjes uit DisneyNamen van componisten ( Strauss etc)Namen van artiesten (Tom Jones etc.)Europese HoofdstedenHopelijk brengt een en ander je op een idee.SuccesFreddy
Dag Jessy,Wij zijn nogal fervente fietsers en reizen ook heel graag dus dachten we hiermee iets te doen. Bv bergtoppen of plaatsen die we nog willen zien of al gezien hebben, ...Mijn zus had allemaal koppels zoals:mickey & mini, donald duck & katrien, janssen en janssen, quick & flupke, annemieke & rozemiekeen de hoofdtafel was dan natuurlijk het trouwkoppel he. vond ik wel super!