Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thematafels

19-4-2007 13:40:18
Hallo,
Wij trouwen op 30/6 maar zijn nog op zoek naar ideeën voor onze thematafels. Hebben jullie er soms?
groetjes
x

Jessy
30-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 913

Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik19-4-2007 14:11:49

Wij hebben sprookjes: een sprookje per tafel met als kaft/titel de tafelnaam en het sprookje binnenin...

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik19-4-2007 17:36:54

Hallo Jessy,

Wij nemen snoepjes. Bij het binnenkomen krijgen de gasten een klein zakje met een bepaald soort snoepje erin en deze worden ook in een grote bokaal op elke tafel gezet.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik19-4-2007 18:39:05

Hoi,
dat is leuk van die sprookjes! Wij dachten om fabels te nemen, omdat ik een thesis over fabels gemaakt heb. We gaan er zoeken die over liefde gaan.
Groetjes,
Ilse

isabelle
1-9-2007
 Meld misbruik19-4-2007 19:40:42

Hey Jessy,

Vrienden van ons zijn zelf nogal creatief en hebben zelf trollen gemaakt die bloemen en klimop vasthielden. Iedere trol had een naam en dat was ook meteen de naam van de tafel waar de trol opstond.

Natuurlijk is niet iedereen een trollenliefhebber ;o) maar het is wel zo dat je veel kunt doen met een leuke hobby!

Groetjes,
Isabelle

freddy

Meld misbruik20-4-2007 18:15:07

Hi Jessy,

Tijdens mijn videoreportages heb ik ondermeer gezien :

Figuurtjes uit Disney
Namen van componisten ( Strauss etc)
Namen van artiesten (Tom Jones etc.)
Europese Hoofdsteden

Hopelijk brengt een en ander je op een idee.

Succes

Freddy

Celine
15-9-2007
 Meld misbruik22-4-2007 12:29:27

Dag Jessy,

Wij zijn nogal fervente fietsers en reizen ook heel graag dus dachten we hiermee iets te doen. Bv bergtoppen of plaatsen die we nog willen zien of al gezien hebben, ...

Mijn zus had allemaal koppels zoals:
mickey & mini, donald duck & katrien, janssen en janssen, quick & flupke, annemieke & rozemieke
en de hoofdtafel was dan natuurlijk het trouwkoppel he. vond ik wel super!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...