Terug naar overzicht
Hallo, wat ook leuk is , is een polsband uit bloemen, dan heb je wel bloemen maar moet je ze niet dragen. Groetjes
Hallo,Misschien een handtasje?Met je boeketje loop je toch geen ganse dag rond hoor... ;-)Dat is voor in de kerk en de fotoreportage, maar in de zaal kun je dit meestal in een standaard zetten...je kan er misschien eentje meedoen in de kerk, zodat je je boeketje aan het altaar erin kan zetten. Zo hoef je 't niet voortdurend te dragen... Ik heb nog geen alternatieven gezien. Natuurlijk wel zo'n polsband uit bloemen (kan heel mooi zijn) of een handtasje uit bloemen, maar altijd iets met bloemen... Dus daar kan ik je niet bij helpen :-(Groetjes,Ilse12 mei 2007
Hoi KatrijnIk heb ook nog niets anders gezien dan bloemen zoals Ilse zegt!Een bloemenbandje kan mooi zijn, maar dat vind ik eerder iets voor een bruidsmeisje...Mijn schoonzus had een mooi bloemstukje in de vorm van een handtas en dat was met gedroogde bloemen, dus dat heeft ze nog altijd! Het was héél mooi, origineel en houdbaar...Laat eens weten wat het geworden is!GroetjesVeroniek20 07 2007
ik zal zeker iets laten weten, al kan het wel nog even duren voor ik een definitieve beslissing neem.Ik heb eens foto's gezocht van bruidsboeketten in vorm van handtas en er zaten er echt wel mooie tussen! Dus bedankt voor de tip!Veel succes nog met jullie voorbereidingen!
Hoi,Ik heb zelf een tijdje geleden een foto in de krant gezien van een bruidsboeket in de vorm van een handtas. Helaas is deze foto zoek. Ik zou toch graag een handtasje willen als bruidsboeket, maar ik kan nergens meer een foto vinden.Groetjes