Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

welke kleedjes voor de bruidsmeisjes?

21-4-2007 1:19:18
Hallo,

Wat dragen jullie bruidskindjes?
Kiezen jullie voor iets dat ze later nog eens kunnen dragen of kiezen jullie echt voor de klassieke kleedjes voor bruidsmeisjes. Ik vind dat laatste wel heel erg mooi, maar het is zo spijtig dat ze dat nadien niet meer kunnen dragen he.
Heeft er soms iemand ervaring met de site jurkjes.nl? Heeft er al iemand hier iets besteld?

groetjes
Evi

Evi
23-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1635

fien
22-6-2007
 Meld misbruik21-4-2007 8:15:40

hallo,
Wij hebben de kleren voor de bruidsmeisjes (5) en jongens (4) gehaald in de communie collectie van de c&a.Mooie witte kleedjes met beige bloempjes op en voor de jongens een wit hemdje met een bruine broek.Alles in linnen.

groetjes,
Fien
22/06/2007

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik21-4-2007 9:33:38

Hallo,

ik heb ook de kleertjes voor de meisjes gehaald bij c&a. Ik heb een broekje, kleedje, t-shirtje en kort jasje voor nog geen 50 euro. Het is ook uit de communiecollectie dus feestelijk maar ze kunnen het ook nadien nog aandoen. Heel mooi en voor die prijs...

Groetjes,
Isabel
110807

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik21-4-2007 9:56:13

Hey Evi,

Bij ons is het ook een mengeling van communiekleding van C&A en iets van bij Folieke in Mechelen.
Voor de jongen hebben we een witte driekwartbroek en een oranje t-shitje met lange mouwen en voor ons meisje hebben we een witte lange rok (waarme ze kan ronddraaien en hij in laagjes omhoog komt, vinden kleine meisjes waanzinnig) en een ornaje omslagbloesje met driekwartmouwtjes.

Heel onze dag zal heel zomers zijn, ook onze uitnodigingen, dus we wilden dat zij ook heel zomers gekleed waren in lichte mooie kleuren.

Groetjes,
Véronique

els
14-7-2007
 Meld misbruik21-4-2007 10:00:58

hey,

Wij kiezen wel voor een 'echt' bruidskleedje.
Dat vinden ze zelf veel toffer.
Nu voelt ze haar echt speciaal!!!
Ik heb het 2dehands van iemand gekocht voor 70 euro.
En daarna gaat ze het gebruiken als prinsessenkleed als ze haar wil verkleden. Dus ze gaat er nog veel plezier aan hebben maar niet op straat, maar thuis.

Groetjes, ELs
14/07/2007

MONIA
9-12-2007
 Meld misbruik21-4-2007 10:53:42

Ga eens kijken bij Zara: daar hebben ze zo'n schattige kleertjes...

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik21-4-2007 14:04:41

Hoi,

Ik heb 1 bruidsmeisje en 2 bruidsjongens. Het meisje doet dit jaar haar eerste communie en draagt dat kleedje. Het jongetje valt ook in de communiematen en heeft daar dus ook iets van. Deze zijn beide al rond februari gekocht.
Onze kleinste jongen (2,5) heeft iets wit linnen van mexx en daar een T-shirt onder.
Het hangt dus ook wat van de leeftijd af en wat de ouders ook een beetje willen vind'k (hangt natuurlijk ook samen met wie betaald...bij ons betaalden de ouders).
Veel succes nog!

Groetjes,
Katrien
18-08-2007

PS: In de C&A hebben ze ook hele mooie kleding (communie) voor weinig geld...

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik21-4-2007 15:38:05

Hoi Evi,

Ons bruidsjongetje draagt net als de mannen van de suite een jacquetje, echt superschattig! Ons bruidsmeisje heeft een kleedje van bij Princess in Antwerpen, een wit kleedje dat een beetje lijkt op een mini bruidsjurkje (van het merk jottum).
Binnen een dikke twee weken kan ik je normaal al een foto laten zien, want dan is het al onze grote dag!

groetjes,

Wendy
5.5.07
www.tom-wendy.be

jessy
22-9-2007
 Meld misbruik21-4-2007 15:47:52

wij hebben voor onze bruidskindjes (onze 2 zoontjes en het dochtertje van vrienden) van de communie collectie van gymp gekocht .
ik wou ook een kostuumpje en een echt bruidskleedje maar dat hangt erna maar in da kast en nu zijn ze ook heel mooi maar kunnen ze het nog dragen daarna .

Nele
9-6-2007
 Meld misbruik22-4-2007 8:57:26

Hallo Evi,

Wij hebben geen bruidsmeisjes, wel bruidsjongens. We hebben een gewone tenue gekocht die ze naderhand nog kunnen dragen, niet identiek, maar met gelijke kleuren die bij beide tenues voorkomen. Wel beetje opgekleed (een hemdje enzo), zodat het feestelijk oogt. We zijn naar gewone kinderwinkels geweest en de kledij komt van het merk Van Hassels.

Veel succes!
Groetjes, Nele.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...