Nu Online
Momenteel zijn er 745 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

graveren in glas

21-4-2007 15:04:35
helaba iedereen!! Is er iemand die weet waar ik in de buurt van oostende, glas kan laten graveren? Ik had graag 2 champagneglazen laten graveren met onze namen erop. Ook had ik graag een spiegel laten graveren met onze namen en datum. Om dit dan te gebruiken als gastenboek, lijkt me origineel en is iets dat je erna kan ophangen. Een boek vliegt daarna toch maar in de kast! Oh ja, met wat kan je het beste op een spiegel schrijven?
Groetjes Cindy
01/06/07

Cindy
1-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 970

Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik21-4-2007 15:56:22

Hey Cindy!
Ik heb altijd al glazen laten graveren op de avondmarkten in de zomer! Er is daar dan zo'n kraampje met allerlei soorten glaswerk en dan kun je dingen laten graveren! Ik vermoed dat ze misschien ook al in mei beginnen met hier en daar een markt of misschien staan ze ook op gewone markten?
Ik probeer het es uit te zoeken op het net... Ik zet het hiet wel op als ik iets vind.
Veel succes!
Jessika 27/07/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...