TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Dermul
14-7-2007
|
21-4-2007 17:44:52
Hallo,
wij gebruiken een kwartet van koperblazers om onze viering op te luisteren... indien intresse geef ik je wel hun emailadres. Dat klinkt super in een kerk!
groetjes Jotje
|
|
Kelly
6-6-2008
|
21-4-2007 18:54:22
Hey Eva,
Een goed en betaalbaar gospelkoor is moeilijk te vinden. Wij hebben ze ongeveer allemaal gecontacteerd denk ik. Als je echt geïnteresseerd bent hiervoor, kan je me mailen en dan bezorg ik je wel een aantal adressen.
Groetjes, kelly.vannoten@telenet.be
|
|
Wouter
|
29-4-2007 9:58:47
Hey Eva, Neem eens een kijkje op www.duas.be Duas treedt regelmatig op tijdens huwlijksmissen/feesten.
Groetjes
|
|
jan
19-5-2007
|
22-5-2007 20:45:40
Hallo, Wij zijn vorige zaterdag getrouwd. Onze misviering is opgeluisterd door een Afrikaans koortje (1 djembe, 1 akoustische gitaar, 2 Afrikaanse mamma-zangeressen) twas gewoonweg schitterend. Het waren echte professionals. Prijs was wel ni echt laag: 600 € interesse: jancleuren@hotmail.com
Groetjes, Jan
|
|
Ann
|
|
|
michelle
|
9-8-2007 13:47:23
hello,
ik heb pas de forum vandaag belezen en uw berichtje dus ook : we zijn een gospelkoor maar hebben al veel datums gereserveerd : op welke datum is jullie trouwmis voorzien? indien geinteresseerd, kan u terecht op onze site http://membres.lycos.fr/choralegospel/
we komen uit Brussel : ik zoek namelijk vlaamse trouw- en feestsites om ons gospelkoor voor te stellen ...
beste groetjes,
michèle bergeron, coordinatrice chorale gospel africaine de bruxelles
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|