Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sint-Denijs-Westrem

21-4-2007 19:56:38
Dag bruid(egomm)en,

Mijn aanstaande en ik zouden volgende zomer willen trouwen en wij trouwen ook voor de kerk. We zijn al eens gaan kijken naar het kerkje in Afsnee, maar dat zal te klein zijn voor mijn gigantische familie. We zijn dus genoodzaakt naar iets groters uit te wijken! Sin-Denijs is zeker een optie.

Mijn vraag is nu: kan die kerk er gezellig gemaakt worden? Alle reacties zijn welkom!

Tom
19-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 975

Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik21-4-2007 20:27:45

hallo Tom,

Ik zou eerst eens contact opnemen met de pastoor van die kerk om te horen of je de kerk wat mag versieren. Onze pastoor geeft ons volledig carte blanche, dus gaan wij dit versieren met veel bloemstukken (aan pilaren, stoelen, bij de ingang en aan onze stoelen), bovenaan (waar het orgel staat) en dan natuurlijk ook een altaarstuk. Bloemen kunnen het erg gezellig maken zo en een rode loper. Dat zou het dan toch iets gezelliger moeten maken denk ik :-)
Veel succes.

Marisa

Nathalie

Meld misbruik21-4-2007 21:48:12

Beste Tom,

Ik ben fotograaf en ik kan ook wel het een en ander regelen wat betreft het aan kleden van de kerk.
Ik weet natuurlijk niet of je al een fotograaf hebt anders kun je eens op mijn site kijken en een afspraak maken.

www.fotomeirezonne.be

Groetjes,

Nathalie

Wouter

Meld misbruik22-4-2007 16:00:52

De grote kapel van Don Bosco is een moderne en klare kapel, waar iedereen in een cirkel zit. Ik ben fotograaf (zie www.artxpo.be ) en vind dit een bijzonder fotgenieke ruimte. Als je geïnteresseerd bent: ik ken de verantwoordelijken van die kerk. Contacteer me indien je dat wenst via m'n site.

Wouter

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info