Terug naar overzicht
hallo Tom,Ik zou eerst eens contact opnemen met de pastoor van die kerk om te horen of je de kerk wat mag versieren. Onze pastoor geeft ons volledig carte blanche, dus gaan wij dit versieren met veel bloemstukken (aan pilaren, stoelen, bij de ingang en aan onze stoelen), bovenaan (waar het orgel staat) en dan natuurlijk ook een altaarstuk. Bloemen kunnen het erg gezellig maken zo en een rode loper. Dat zou het dan toch iets gezelliger moeten maken denk ik :-)Veel succes.Marisa
Beste Tom,Ik ben fotograaf en ik kan ook wel het een en ander regelen wat betreft het aan kleden van de kerk.Ik weet natuurlijk niet of je al een fotograaf hebt anders kun je eens op mijn site kijken en een afspraak maken.www.fotomeirezonne.be Groetjes,Nathalie
De grote kapel van Don Bosco is een moderne en klare kapel, waar iedereen in een cirkel zit. Ik ben fotograaf (zie www.artxpo.be ) en vind dit een bijzonder fotgenieke ruimte. Als je geïnteresseerd bent: ik ken de verantwoordelijken van die kerk. Contacteer me indien je dat wenst via m'n site.Wouter