Nu Online
Momenteel zijn er 597 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskindje 1 jaar

23-4-2007 11:04:19
Hoi,

1 van onze bruidkindjes is ongeveer 1 jaar wanneer wij trouwen. Nu hadden wij gedacht haar in een bolderkar door de andere bruidkindjes te laten voort trekken. Het probleem is nu dat ze heel vinnig is geworden en dat het dus gevaarlijk kan worden als ze uit die bolderkar gaat kruipen. Nu had ik gedacht aan een houten wandelwagen of zo'n wandelwagentje als in de efteling. Heeft iemand enig idee waar ik dit zou kunnen halen?

Andere ideeën zijn ook altijd welkom.

Alvast bedankt,
Isabelle

Isabelle
12-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 595

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik23-4-2007 17:29:54

Ik heb geen idee wanneer jullie gaan trouwen, maar zulke kleintjes zijn iedere week weer anders. Dus wie weet is dit gedrag zo weer voorbij.

Ikzelf zou zo'n kleintje lekker bij zijn moeder laten zitten.

natascha
28-7-2007
 Meld misbruik24-4-2007 9:22:35

Er bestaan zo van die karretjes van het speelgoedmerk HABA (duits merk). Ik kan ze voor u bestellen, kijk maar eens op de website. (Mijn winkeltje is in W-Vl)

Ik zou dat kindje zeker laten meegaan!!

Natascha

Brenda

Meld misbruik24-4-2007 11:40:42

hallo
mijn zus is vorig jaar getrouwd en had ook een bolderwar. De kindjes die er inzaten waren 1jaar en 2jaar. Wij hadden in de plank haadjes geboord en daar dan zo een riempjes door gestoken die je kan kopen voor ze was te zetten in hun eet stoel.Zo konden ze er niet uitkruipen . En onzze bolderwagen doet nog steeds dienst Want ben juist met de kids naar de winkel geweest met de bolderwagen ipv.met de buggy . En leuk dat ze dat vinde.
Kwil maar zeggen zeker doen en je kunt hem na je huwelijk nog verder gebruiken.
Ps Wij hadden zeer veer leuke reactie op de bolderwagen gekregen op de trouwdag . en nu nog als ik naar de winkel ga.Ook heel mooie fotos kunnen nemen
groetjes Brenda

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...