Nu Online
Momenteel zijn er 673 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes?

23-4-2007 15:44:52
Hallo,

Het begint serieus af te korten voor ons (nog 33 dagen!!!) maar we hebben nog steeds geen bedankjes voor onze gasten. Heeft iemand leuke ideeën? We zouden liever geen foto van ons geven en willen er ook niet te veel geld aan uitgeven. Of heeft iemand goede ervaring met bedankjes bestellen via internet? Hoelang duurt dit dan?

Bedankt!

Natalie
26-05-2007

Natalie
26-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 865

Bieke
25-8-2007
 Meld misbruik23-4-2007 15:54:20

Hallo Natalie,
Als bedankje leek het ons wel leuk om iedereen een kaartje te sturen vanuit onze huwelijksreis naar Kenia. Op ieder kaartje kan je dan een persoonlijk woordje kwijt én maak je de mensen een beetje jaloers natuurlijk...
Groetjes, Bieke
25/08/2007

Lies
7-7-2007
 Meld misbruik23-4-2007 15:55:42

Ik heb lollies in hartvorm besteld via Kikado.nl. En we gaan er een klein labeltje aanhangen met onze namen en trouwdag er op. Vond dit een leuk idee en goedkoop. Nog geen 30 eur voor 170 lollies.

Karolien
9-6-2007
 Meld misbruik23-4-2007 16:10:00

Hoi Natalie,

Wij hebben bruids-badeendjes besteld via sparks of honour (http://www.trouwkaarten.nu/huwelijksbedankjes/badeendje... ). Worden op een week aan huis geleverd (of op het postkantoor, afhankelijk van de grootte van het pakket).
En we zijn er héél tevreden over!
Er staan trouwens verschillende leuke dingen op die site.

Andere mogelijkheden:
http://www.hetzeepmandje.com/Bedrukbare%20zeepjes.htm

http://www.huwelijk-bedankjes.nl/

Groetjes en veel succes,
Karolien

kim
26-4-2008
 Meld misbruik23-4-2007 17:07:11

Wij zetten een grote vaas met een 100-tal rode rozen met allemaal een klein bedankings-kaartje aan met onze namen op en de datum en iedereen mag een roos meenemen op het einde van het feest. Zo heb je aan het begin van je feest nog een zeer mooi bloemstuk en het zijn geen dure bedankingen! En toch zeer leuk om van een feest mee te nemen ook...

katrijn
11-8-2007
 Meld misbruik23-4-2007 18:24:25

wij geven de mensen een zakje met merci - chocolaatjes.
Met de tekst:

Merci voor het meefeesten,
merci voor het heffen van je glas
merci voor de attentie,
merci dat jij er was!

Niet duur, maar wel lekker!

valerie

Meld misbruik23-4-2007 22:09:54

ook voor ons is het maar 33 dagen meer en ook wij hebben nog geen bedankjes!!
Wij twijfelen over de foto omdat dat nogal veel kost van onze fotograaf...

Groetjes, Valérie

26 mei 2007

Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik24-4-2007 8:38:23

Op de site www.geluk.com vind je ook veel originele bedankjes. De levertermijn weet ik niet.
Wij hebben gekozen voor een foto die we 's avonds kunnen meegeven. Bij onze fotograaf was dat 1 euro per foto, dacht ik.

lien
23-2-2007
 Meld misbruik24-4-2007 9:35:09

Hallo Nathalie,

Aangezien mijn man van Marokkaanse afkomst is, denken wij er aan om ofwel een kleine tajine te geven als bedanking, ofwel een sleutelhanger 'sabbat' (dat is zo'n typisch marokkaans schoentje). Voor dit laatste denken we er aan om die proberen zelf te maken. Lukt het niet, dan zal het eerder de tajine worden denk ik, en die kosten normaal 1,35 euro t stuk, maar we zullen da wel loskrijgen voor 1 euro;). Het lijkt me eens iets helemaal anders!

We zijn ook nog aan het twijfelen of we er nog een foto zullen bijgeven of niet...

Groetjes,

Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

Veerle
12-5-2007
 Meld misbruik24-4-2007 11:06:58

wij zijn in de ava doosjes gaan halen (geen 4€ voor 10 stuks) en daarin zetten we suikerhartjes, zo met van die woordjes op. 3€ per kg denk ik (gekocht in de makro)

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik24-4-2007 19:59:42

hoi, wij kopen gewoon zakjes in de AVA en vullen die met snoepjes (50 zakjes voor ongeveer 5 euro). Aan die zakjes hangen we ook nog een gelukspopje en een persoonlijk kaartje.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...