Nu Online
Momenteel zijn er 597 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lingerie gezocht!

23-4-2007 18:06:42
Hey! Kan er iemand mij tips geven over waar ik mijn bruidslingerie kan kopen? Ik hoorde al vaak over De Bie in Mechelen maar dat ligt wat uit de richting (Ik kom uit Schoten). Weten jullie ook iets over prijsklassen van verschillende merken? THANKS!

Debbie
1-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 724

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik24-4-2007 11:43:53

Ik heb mijn lingerie gewoon bij de winkel gekocht waar ik dit altijd ga halen. Ik hoef niets met kant en roesjes etc. Maar gewoon "recht toe recht aan" zeg maar. In bruidszaken hebben ze vaak ook lingerie.

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik24-4-2007 15:43:45

Hi Debbie,

Ik heb mijn bruidslingerie bij lingerie Ann gekocht in Brasschaat, dus dat is niet zo heel ver, ze zijn op de Bredabaan gelegen. Ze hebben daar o.a. Marie-Jo, Chantelle, Barbara,...
Mijn setje viel heel goed mee van prijs, weet wel niet meer hoeveel het juist was. Als je bruidslingerie koopt krijg je bij haar ofwel een kousenband ofwel 10% korting.

In de Paalstraat in Schoten is ook een hele mooie lingeriewinkel, volgens mij is het tegenover Casa. Misschien moet je daar ook eens gaan kijken.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...