Nu Online
Momenteel zijn er 624 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waar bruidsschoenen kopen?

23-4-2007 18:42:00
Hallo,

Ik moet binnenkort op schoenenjacht. Waar kopen jullie je bruidsschoenen? In de bruidswinkel zelf of in een 'gewone' schoenenwinkel? En heeft er iemand een idee hoeveel zo bruidsschoenen kosten? En dan nog een laatste vraagje: kopen jullie nog een extra (gemakkelijker) paar voor tijdens het avondfeest of blijven jullie de hele dag op dezelfde schoenen rondlopen?

Groetjes,

Katrien

Katrien
1-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1604

Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik23-4-2007 20:29:58

Hoi!

Ik heb mijn schoenen niet gekocht in de bruidswinkel omdat ik dacht in een gewone schoenenwinkel meer keuze te hebben. Ik weet niet vanwaar je bent, maar ik heb mijn schoenen gekocht bij Gabrielli in Roeselare: daar hebben ze echt massa's keuzen in trouwschoenen. Ik heb hier ook al gehoord van Van Loock in Zandhoven of zoiets.
Ik hoop dat ik de hele dag tamelijk pijnvrij ga kunnen rondlopen op mijn schoenen, veel inlopen is naar het schijnt de boodschap!

Groetjes,
Jessika
27/07/07

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik23-4-2007 20:38:38

Hallo, ik heb ze ook bij Gabriëlli gekocht en was daar ook heel tevreden van de ruime keuze en de service... de mijne kosten ongeveer 150 euro dacht ik.

Lindsey
21-7-2007
 Meld misbruik23-4-2007 21:22:52

Hey

Ik heb mijn bruidsschoenen gekocht bij Van Loock in Zandhoven.
Ruime keuze en goede prijs (125euro)

Veerle

Meld misbruik23-4-2007 22:39:13

Hey Katrien,

mijn mama en ik zijn vorige zaterdag ook onze schoenen gaan kopen bij Van Loock in Zanhoven.
Wijzelf zijn van Ternat, dus het was toch een uurtje rijden. En er was enorm veel volk (zaterdagvoormiddag).
Maar amai, wat een keuze en wat een vriendelijke verkoopsters en uitgebreide keuze!
We hebben elk onze schoenen gepast (10-15-20 paar?! zonder probleem) en de mijne kwamen op € 133, die van mijn mama op € 141, wat ik zeer goed meevallen vind!
ik had op voorhand in de etalage getoond wat ik ongeveer wou en eveneens gezegd wat ik niet wou (geen te hoge hak om pijnlijke voeten te vermijden en geen tiphak omdat ik dat persoonlijk niet zo mooi vind) en wat ik wel graag had.
De verkoopster kwam met een heleboel (!) dozen af, en met engelengeduld hebben we een uur later of zo onze keuze 100% gevonden.
Een aanrader vind ik!

Groetjes en veel plezier met de zoektocht!

Veerle
25.08.07
http://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl

Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik24-4-2007 8:35:08

Wij zijn ook bij Van Loock geweest. Mijn schoenen kostten 114 euro, wat ook nog te doen is. Ik hoop ook dat ik heel de dag op deze schoenen kan rondlopen. Maar voor de zekerheid neem ik wel een paar andere schoenen mee.
Bij Van Loock was het bij ons ook enorm druk. Daar werken ze met nummertjes zoals bij de slager ;-) We waren om 15u binnen en om half 4 waren we aan de beurt. Tegen 4u had ik gekozen en ook heel wat schoenen aangehad. De verkoopster was heel vriendelijk en dat doet heel veel.

lien
23-2-2007
 Meld misbruik24-4-2007 9:28:35

Geloof het of niet, maar ik heb mijn trouwschoenen gewoon in de Shoe Discount gevonden!! t Zijn geen klassieke bruidsschoenen natuurlijk, maar wel prachtige schoentjes die perfect bij mijn kleed pasten. Maar uiteindelijk: hoeveel je van die schoenen ziet...Bij mij nikske eigenlijk;). t Zou dan ook zonde zijn om meer dan 100 euro te geven aan schoenen die ik twee keer draag (ahja, wij hebben twee feesten:d). Mijn schoentjes van nu hebben 25 euro gekost, en ik kan ze nog dragen in de zomer:d

Groetjes,

Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik24-4-2007 11:41:38

Ik ga ook naar Van Loock in Zandhoven. Ik heb gehoord dat als je daar niet kunt slagen, dan kan dat nergens. Ben benieuwd.

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik24-4-2007 12:29:44

Hoi Katrien, ik kocht mijn schoenen id bruidswinkel, merk van schoenen is Sophie Sposa...
Ik vond dit wel makkelijk...
Ik hoop ook om een ganse dag op mijn schoenen te kunnen rondlopen.
Mijn schoenen waren 175 € voor het model Isabella.

Groetjes en succes

Sarah
15/09/07

Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik24-4-2007 12:38:28

Effe erbij vermelden: mijn schoenen zijn ook daarna nog te dragen in de zomer. Het zijn ecru met een klein hakje, maar niet de echte trouwschoen.

mieke
1-9-2007
 Meld misbruik24-4-2007 14:15:18

hey,
ik heb mijn trouwschoenen ook niet in een bruidsboetiek gekocht maar in een gewone schoenwinkel.
In de winkel waar ik mijn kleed gekocht heb was er niet zoveel keuze meer, maar ik heb de perfecte schoenen in een klein straatje in antwerpen gevonden.
veel succes alvast!
mieke

Karolien
2-8-2008
 Meld misbruik24-4-2007 16:35:00

Ik zit nogal met een probleem wat die schoenen betreft. Ik heb namelijk maat 44 en in de bruidswinkels gaan de schoenen maar tot max 42. Iemand een idee van een bruidswinkel waar ze ook grote schoenmaten hebben? En anders worden het geen trouwschoenen hoor...

annelies
9-6-2007
 Meld misbruik24-4-2007 19:52:14

Hey Karolien,
Bij Van Loock hebben ze ook grote maten. Je kan altijd vooraf eens bellen, maar mijn mama heeft het omgekeerde: ze heeft een 35 1/2, en bij Van Loock kan ze altijd uit een heleboel modelletjes kiezen (in tegenstelling tot andere winkels, waar ze haar naar de kinderschoenen verwijzen).
Mijn schoenen komen ook van Van Loock, het zijn er in gebroken wit, maar geen typische trouwschoenen, ik kan ze dus zeker nog aandoen. Ze kostten € 105.
Groetjes,
Annelies
09.06.07

Gertie
7-7-2007
 Meld misbruik24-4-2007 22:21:33

Ja, hier ook Van Loock in Zandhoven hoor. Een, je bent niet alleen, ik heb ook een 44 en ik had nog ruim voldoende keuze. Veel succes met het kiezen en passen!

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik25-4-2007 10:44:23

Hey,

Ik had eerst schoenen van Linea Raffaelli gezien in de bruidswinkel voor 170 e en dat vond ik wel wat veel. Toen ik ze utieindelijk toch wou kopen hadden ze ze niet meer.
Ik ben dan bij Van Loock geweest en heb daar mijn zin gevonden voor 136 e.
Ik ben ook bij Gabrielli in Roeselare en Tsjari in Breda geweest maar dat vond ik minder.

Veel succes met je zoektocht!

Groetjes, Sissi

Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik25-4-2007 18:55:34

Ik hoor iedereen maar 'stoefen 'over van loock, maar ik vond het daar een grote flop: 3 paar hebben ze laten zien en dan nog heel onvriendelijk. Ik heb het gewoon in de winkel van mijn kleed gevraagd. Ik heb maat 42 en die hebben ze gewoon besteld.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...