Terug naar overzicht
Hallo LotteHelaas kan ik op uw vraag niet antwoorden maar ik wil wel de gelegenheid nemen om me voor te stellen.Ik ben fotograaf en wil jullie graag vandienst zijn op een van de mooiste dagen van uw leven.Kijk gerust eens op mijn site.www.fotomeirezonne.be Groetjes,Nathalie
Hoi Lotte, wij zijn ook naar deze zaal gaan kijken, maar hebben uiteindelijk voor Hof Van Keulen in Kallo gekozen..Wij vinden persoonlijk de zaal niet zo mooi en ook de parkeergelegeneheid is daar beter...Laat maar weten wat je gekozen hebt..Groetjes en succesSarah15/09/07
Ik ken mensen die daar laatst getrouwd zijn en alle gasten zeiden dat het superlekker eten was en een fijne locatie.
Hey,Mijn toekomstige schoonzus is daar getrouwd en iedereen was heel tevreden over de bediening en het eten. Wij houden op 30 juni ons trouwfeest in het domein Puyenbroeck te Wachtebeke. Een heel mooie locatie. Hoe het eten en de bediening ed. is weet ik zelf nog niet, maar ik ken mensen die er naar een feest zijn geweest en alles was in orde. Zij hebben ook heel schappelijke prijzen!Groetjes,Kim
Hey Lotte,Mijn broer is in die zaal getrouwd en onze feest gaat er ook door op 19 mei.Zaal is modern ingericht,groot, lekker eten, supergoede en vriendelijke bediening, ...Ik zou niet twijfelen als ik van jou was.Parkeeraangelegenheid is er inderdaad moeilijker, maar de straten waar de zaal aan ligt zijn zo rustig dat je gasten er perfect de wagen kunnen plaatsen.In Hof van Keulen is mijn schoonbroer getrouwd, ook mooie zaal, maar inrichting is iets meer alla hoevestijl, ... niet echt mijn ding!Veel succes alvast met je keuze, maar ik zou niet twijfelen, prijs-kwaliteit is dit echt top!