Terug naar overzicht
dag FiekeJe mag het mij gerust doorsturen. Ik lees het wel evenI.vancleemput@geocart.BeIngrid
Hallo,Ik wil het ook wel eens nalezen.huw_jo@yahoo.comJoke
Hoi Fieke,Je mag het mij ook wel doormailen. Wil het gerust eens bekijken.debbievandenlangenbergh@telenet.beGroetjes
Als je nog niet genoeg lezers zou hebben, wil ik ook wel. Mijn taal zou moeten correct zijn, aangezien ik zelf schrijf en teksten corrigeer.edr@spe.beEls22/09/07
Hallo, je mag het me gerust mailen, ik lees het wel na. Ben onderwijzeres dus correcte taal is noodzakelijk ;-)! sandrademeyer@hotmail.com
Ik wil het ook wel gerust eens nalezen. Als leerkracht ben ik veel bezig met taal en heb ik een heel goed geoefend oog om foutjes te ontdekken.maaike@lozie.com
hoi hoi,ik wil je misboekje wel nalezen...deesieke@hotmail.comgroetjes
Geacht Trouwkoppel,Proficiat met jullie voorgenomen huwelijk.Natuurlijk wil je dat jullie dag perfect gaat verlopen daarom zijn jullie ook al zo vroeg met alle voor bereidingen begonnen.Bespreek ook op tijd de fotograaf want het zou jammer zijn dat die mooie herinneringen later minder mooi blijken te zijn dan verwacht.Neem geen risico en neem eens een kijkje op onze site. www.fotomeirezonne.be Omdat het gewoon goed moet zijn.Succes met jullie voorbereiding.Nathalie Meirezonne
Bedankt voor al jullie hulp, meisjes! Straks begin ik met het afdrukken, zodat ik morgen of overmorgen alles aan de drukker kan bezorgen, die het zal inbinden in een mooie cover, in dezelfde stijl als onze uitnodigingen... Ik kijk er naar uit!!Oh ja, Nathalie, 't zou wat raar zijn mochten we nu nog geen fotograaf geboekt hebben voor 7/07/2007, denk je zelf niet? Onze fotogaaf ligt al anderhalf jaar vast!Groetjes,Fieke x7/07/2007