Terug naar overzicht
Hey Anouk,Je kan het op volgende link terug vinden: http://nedtlyrics.nl/cirque-du-soleil/alegria Maarik bespaar je de moeite want hier volgt de vertaling:OrigineelAlegria - Come un lampo di vita - Alegriacome un pazzo gridar - AlegriaDel delittuoso gridoBella ruggenta pena seren'Come la rabbia di amor - AlegriaCome un assolto di gioiaAlegria - I see a spark of life shining - AlegriaI hear a young minstrel sing - AlegriaBeautiful roaring screamOf joy and sorrow so extremeThere is a love in me raging - AlegriaA joyous magical feelingAlegria - Come un lampo di vita - AlegriaCome un pazzo gridar - AlegriaDel delittuoso gridoBella ruggenta pena seren'Come la rabbia di amor - AlegriaCome un assolto di gioiaDel delittuoso grido, bella ruggenta pena seren'Come la rabbia di amor - AlegriaCome un assolto di gioiaAlegria - Come la luz de la vita - AlegriaCome un payaso que grita - AlegriaDel estupendo grito, de la tristeza loco serenaCome la rabbia di amar - AlegriaCome un assalto de felicidadDel estupendo gritoDe la tristeza loca serenaCome la rabbia di amar - AlegriaCome un assalto de felicidadThere is a love in me raging - AlegriaA joyous magical feelingVertalingVreugde.Zoals het licht voor het leven. vreugdeZoals een wenende clown. VreugdeEen geweldige schreeuw,de schitteringen, het gekke verdrietZoals het verlangen lief te hebben. VreugdeAls een vreugdesprongVreugde - Ik zie een vonkje leven glinsteren - VreugdeIk hoor een jonge zanger zingen - VreugdeEen ontroerende geweldige schreeuwVan vreugde en zorgen zo extreemEr woedt een liefde in mij - VreugdeEen heerlijk magisch gevoelVreugde - Zoals het licht voor het leven - VreugdeHuilen als een gek - VreugdeEen geweldige schreeuwde schitteringen, het gekke verdrietZoals het verlangen lief te hebben - VreugdeAls een vreugdesprongZoals het verlangen lief te hebben - VreugdeAls een vreugdesprongVreugde - Zoals een licht voor het leven - VreugdeHuilen als een gek - VreugdeEen geweldige schreeuwDe schittering van het gekke verdrietZoals het verlangen te beminnen - VreugdeZoals een sprong van levenslustEen geweldige schreeuwDe schittering van het gekke verdrietZoals het verlangen te beminnen - VreugdeAls een sprong van levenslustEr woedt een liefde in mij - VreugdeEen heerlijk magisch gevoelGroetjes,Vân en Michel07/07/07
Geacht Trouwkoppel,Proficiat met jullie voorgenomen huwelijk.Natuurlijk wil je dat jullie dag perfect gaat verlopen daarom zijn jullie ook al zo vroeg met alle voor bereidingen begonnen.Bespreek ook op tijd de fotograaf want het zou jammer zijn dat die mooie herinneringen later minder mooi blijken te zijn dan verwacht.Neem geen risico en neem eens een kijkje op onze site. www.fotomeirezonne.be Omdat het gewoon goed moet zijn.Succes met jullie voorbereiding.Nathalie Meirezonne