Terug naar overzicht
kijk eens op www.buromac.be heb daar ook mijn ideeen opgedaan
Geacht Trouwkoppel,Proficiat met jullie voorgenomen huwelijk.Natuurlijk wil je dat jullie dag perfect gaat verlopen daarom zijn jullie ook al zo vroeg met alle voor bereidingen begonnen.Bespreek ook op tijd de fotograaf want het zou jammer zijn dat die mooie herinneringen later minder mooi blijken te zijn dan verwacht.Neem geen risico en neem eens een kijkje op onze site. www.fotomeirezonne.be Omdat het gewoon goed moet zijn.Succes met jullie voorbereiding.Nathalie Meirezonne
In welk genre had je gedacht van tekst?groetjes JotjePs : beu die reclame...
Ik ook, ga weg met die reclame!!Wij hebben als tekst ongeveer:x en ystappen op 00-00-0000 in het huwelijksbootje.Om 00.00 uur geven wij elkaar het JA-woord in het gemeentehuis van x.Ons huwelijk zal om 00.00 uur in x kerkelijk ingezegend worden.We zouden het fijn vinden als u hier getuige van kon zijn.Vanaf 00.00 uur bent u van harte welkom op ons huwelijksfeestdat zal plaatsvinden bij x in y.Bij verhindering zouden wij graag voor 00-00-0000 een seintje van u ontvangen.Ons adres:xxxxxxxxcadeautip: (envelop)
Onze uitnodiging is slechts iets groter als een adreskaartje. Wij hebben er alles opgekregen, niet zoals een standaard uitnodiging, maar we hadden het graag iets "losser":Aan de voorkant van het kaartje:Kleine foto's en onze namen en datumAan de achterkant: ons adresWat?: Wij trouwenWanneer?:Datum, tijdstip, kerkFeest?: Natuurlijk! We zien jullie graag op ons drinkfeest vanaf 20.30 uur in zaal...Belet?: tel nr°Als je het zo leest lijkt het misschien wel gek, maar eerlijk gezegd vind ik het best wel geslaagd!Succes ermee!
wij kregen ook de info ivm ons avondfeest niet op onze uitnodiging dus hebben we zo'n kaartje toegevoegd en daarop staan alle gegevens ivm het avondfeest.groetjesevelien
Heyla, Normaal komt op de annonce enkel de kerk of wet en wanneer dit plaatsvind. Daar heb je zo heel veel plaats niet voor nodig en dan voeg je kleine kaartjes bij met info over de feestzaal en dergelijk... Hebben alles zelf gefabriceerd en 't begint vorm te krijgen!succes! Jotje