Terug naar overzicht
Hey Bianca,je kunt misschien eens kijken bij suitekledij, daar zitten echt ook mooie dingen tussen als je het niet ziet zitten om een trouwkleed te dragen.GroetjesEllen01/09/2007
Geacht Trouwkoppel,Proficiat met jullie voorgenomen huwelijk.Natuurlijk wil je dat jullie dag perfect gaat verlopen daarom zijn jullie ook al zo vroeg met alle voor bereidingen begonnen.Bespreek ook op tijd de fotograaf want het zou jammer zijn dat die mooie herinneringen later minder mooi blijken te zijn dan verwacht.Neem geen risico en neem eens een kijkje op onze site. www.fotomeirezonne.be Omdat het gewoon goed moet zijn.Succes met jullie voorbereiding.Nathalie Meirezonne
Hallo Bianca,Wij hebben ons huwelijk voor de wet en kerk opgespits waardoor ik dus ook 2 outfits nodig had. Voor ons huwelijk voor de wet wou ik er natuurlijk ook mooi uitzien en dan zijn mijn vriend en ik gewoon naar een gewone kledingszaak getrokken en hebben daar een mooi ensemble gekocht. (rokje, topje en truitje zijn wel wat pareltjes op verwerkt waardoor het toch feestelijk wordt).Of anders iets uit de suitecollectie.Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
ja ik zou ook eens gaan kijken in de suitekledij, of in de inno hebben ze ook super mooie feestkledij, broekpakken,...succes
heyik ben al een paar keer iets gaan halen bij Mexx, zo een beetje uit de feestcollectie, eentje voor een galabal en eentje om naar een trouwfeest zomers te gaan. misschien ook in zulke winkels es gaan kijken... veel succes in elk gevalsas677
Tintoretto heeft met momenten ook leuke dingen, die je dan normaalgezien nadien ook nog kunt dragen, anders es daar kijken?Succ6Patricia01/08/2008
Dag BiancaEen vriendin van mij haar feest zag er ook ongeveer zo uit. Zij had kleren van Cora Kemperman. Heel speciaal en feestelijk, geen H&M-prijzen maar wel goedkoper dan "echte" suitekledij. Niet evident als kledij op café, maar het blijft toch je trouw en dan mag je zien wie er de bruid is, niet? Net het feit dat je normaal niet met zo'n kleren op café gaat maakt het wel speciaal!Heel veel succes!Lien