Terug naar overzicht
Groot gelijk!!Post eventueel 1 berichtje met je gegevens, maar ga niet elk ander bericht 'spammen'.
Zeg wel,Ik heb de laatste tijd enkele berichten gepost en op alle 3 heeft ze hetzelfde bericht nagelaten.Zelfs volledig buiten de kwestie !
Héél vervelend inderdaad!Caroline
helemaal mee eens. Als ze via dit forum zoveel reclame moet maken , dan twijfel ik eraan of ze wel zo goed is.
Inderdaad. Tof dat er nog mensen zijn die mijn mening delen!Lieve
Ik heb mij daar inderdaad ook al meermaals aan gestoord. Vooral omdat ze reclame maakt in topics die totaal niets met een fotograaf of zo te maken hebben.Boycotten zou ik zeggen! ;-)Groetjes,Mieke
Sissi,Je hebt groot gelijk dat je dit berichtje hier zet. Ik erger me niet snel aan iets, maar bij eender welke vraag van 1 van de bruidjes zie je haar naam wel verschijnen.Groetjes,Véro
dag SissiGoed gezegd ! K sluit me er volledig bij aanT was hier nu even terug "reclamestil"...de beste reclame is die die wij geven , uit eigen ervaringengroetjesChristel
Leuk dit te lezen! Bij mij idem dito, ik was mij net al aan het ergeren dat ik hier op een vraag rond ervaring met een dj twee reclameberichten krijg, en dan zeker fotografie, wat er dan nog eens niks mee te maken heeft!!Groot gelijk dus met dit bericht. Ze reageert er ook niet op, vind ik ook nogal flauw...Groetjes,Tania
Hey Sissi,ik was me hier ook al serieus aant ergeren aan die mails van die Nathalie. Ik denk dat het duidelijk genoeg op de beginpagina van het forum staat om geen reclame te maken, maar blijkbaar lezen er sommige mensen enkel wat ze zelf willen lezen.GroetjesEllen01/09/2007
dag allemaal!ik deel jullie gevoel!t is echt wel erg bv een tijdje terug kwam er een vraag van iemand ivm dj's van stubru en direct een hoop 'dj's' die dat afbreken en zeggen dat dat wel niks zal zijn...uit schrik voor concurrentie waarschijnlijk (en terwijl ik samenwerken met de VRT nu precies juist wel heel goed zou betrouwen!)of van die zgn fotografen die op alles en nog wat reageren...en allemaal 'scherpe prijzen' en 'interessante aanbiedingen' hebben...ik durf daar toch niet mee in zee gaan en vraag me af welke garanties dat je dan hebt als er iets misloopt...maar voor de rest blijft het een heel leuk forum he...;-)groetjes!anja
Hallo aanstaande bruidjes,Het was niet mijn bedoeling ergenis op te wekken en een leuk forum te bombaderen met vervelende mails.Ben sinds vorig jaar in geschreven als fotograaf na een lange amateur periode zoals de meeste fotografen zijn begonnen.Ik las een heleboel ergenis en vragen en ik dacht dat het vrij was om daarop te reageren.Ik heb nu inmiddels de weg gevonden naar een account voor deze mooie site.Dus in de toekomst zien jullie mij via andere wegen terug op deze site.Nogmaals sorry voor de ergenis dat was niet mijn bedoeling.En allemaal succes en een hele mooie dag toegewenst.Nathalie Meirezonne.