Terug naar overzicht
Hey,Het zal in ieder geval niet gemakkelijk zijn om op zo'n korte termijn nog een nieuwe zaal te vinden. En je voorschot zal je zeker wel kwijt zijn!Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Dan maar het voorschot kwijt. Als je geen vertrouwen in de zaal hebt, dan kun je ook niet van je feest genieten! Ken je geen andere mensen die daar feest hebben gehad en hoe zij dat dan ervaren hebben?Succes met het zoeken naar een andere zaal!
Hallo Stephanie,Jullie voorschot zijn jullie zeker en vast kwijt. Misschien ook eens even jullie contract nalezen dat jullie toch geen extra kosten moeten betalen omdat jullie het contract verbreken kort voor het huwelijk.Zoals Kirsten zegt gaat het volgens mij misschien ook wel moeilijk worden om nog een feestzaal te vinden.Maar jullie moeten natuurlijk jullie gevoel volgen en doen wat volgens jullie het beste lijkt.Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Hallo, zoals reeds gezegd, ik zou het contract er eens op nalezen of de info die jullie van de zaal gekregen hebben... misschien op voorhand op zoek gaan naar een andere zaal? Maar ik begrijp het wel, ik zou het ook moeilijk hebben als ik geen vertrouwen heb in de zaal... Succes ermee!
Hallo, ik was nog aan het bedenken: kan je je opmerkingen en je gevoel niet verwoorden tegenover hen? Dan kunnen zij er ook rekening mee houden misschien...
Hallo,Ik zou afspraken op papier maken, wat jullie verwachtingen zijn voor het feest, hen laten ondertekenen (als ze dat willen), het feest er laten plaatsvinden en als het niet naar wens is verlopen, niet alles betalen!!GroetjesPetra14-7-7
wij hadden ook een zaal vastgelegd en voorschot betaald. Even later kwamen we erachter dat we toch liever "iets anders" wilden en hebben we besloten om de zaal af te zeggen en ons avondfeest gaat nu door in een tent. We hebben die zaal +/- 11 maanden op voorhand afgezegd, dus dat is veel langer dan jullie. Ons voorschot waren we toen al kwijt, dus dat zal bij jullie zeker het geval zijn.Voor dat je de zaal afzegt, zou ik wel een optie nemen op een andere, want een zaal vinden voor over 2,5 maand zal ook niet zo heel makkelijk zijn.Succes ermee!