Nu Online
Momenteel zijn er 679 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanhopig op zoek naar kostuum

25-4-2007 20:15:03
Hallo,

mijn verloofde is al een ganse poos op zoek naar een trouwkostuum samen met mijn mama. Hij wil er graag één huren of één kopen maar dan niet te duur aangezien hij er bijna nooit één draagt. Nu is hij al naar verschillende winkels geweest maar er is altijd wel iets. Hij had een huurkostuum in gedachten maar zonder mijn weet heb ik dat gekozen voor de mannen die in de suite gaan. Hij had in een winkel er één gevonden maar ze hebben het net niet in zijn maat. Hij is bijna 2 meter en heeft nogal brede schouders maar als de vest dan goed is dan is de broek te breed...daarbij komt ook nog eens dat hij een bruin, beige-achtig kostuum zoekt. Zoals jullie horen, een gans verhaal en wij zijn stilaan de wanhoop nabij. Heeft iemand nog ideetjes, suggesties, tips, alles is meer dan welkom. Ik wil nu echt wel mijn puntje kledij bruidegom van mijn 'te doen'-lijstje schrappen. ;)

Groetjes,
Isabel
110807

Isabel
11-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 998

elena
29-9-2015
 Meld misbruik25-4-2007 20:40:59

Hey Isabel,
Mijn toekomstige is 1m91 en heeft ook brede schouders. Hij heeft zoveel kostuums in zoveel winkels gepast, maar niks past. Als hij een heel grote maat neemt, sluit het mooi aan zijn schouders maar voor zijn lichaam is het dan echt te groot. In C&A hebben we wel een goede kostuum gevonden en dat koste iets van ˆ 250.
Hebben jullie daar eens gekeken?
Of anders op maat laten maken, maar ja dan ben je rap ˆ 800 kwijt.
groetjes
elena

freddy

Meld misbruik25-4-2007 22:35:48

Beste Isabel,

Als je nu eens opgaf van welke provincie of beter nog welke gemeente jullie zijn dan zouden wij misschien jullie doelgericht en efficiënt een tip kunnen geven.

Groetjes
Freddy

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik26-4-2007 6:54:42

Hallo,

wij wonen in Oost-Vlaanderen maar waar maakt eigenlijk niet meer uit, als we er maar één vinden. Bij de c&a zijn we inderdaad geweest. Hij had er een kostuum gevonden dat wel mooi was maar de jas was goed, de broek veeeel te groot. Toch bedankt voor de tips.

Groetjes,
Isabel
110807

Sofie
23-5-2007
 Meld misbruik26-4-2007 8:03:00

Geloof dat ik jou deze tip al eerder had gegeven maar Café Costume in Antwerpen is ECHT een aanrader.
Hier maken ze kostuums volledig op maat. En aan zeer degelijke prijsen (tussen 350 € tot 475 €). Kwaliteit is ook super. Bedrijf wordt geleid door de nichtjes van Van Gils.

Wij zijn allesinds verkocht. Mijn hubbie draagt ook nooit een kostuum maar is héél erg tevreden.

Groetjes
Sofie

freddy

Meld misbruik26-4-2007 8:40:56

Beste Isabel,

Bel eens naar onderstaande winkel.Verhuringen zijn zeer goed en niet duur.Bovendien veel keus.Gezien de afstand leg eerst je probleempje vooraf telefonisch uit.

Succes

Freddy

De Zon
03 482 11 56
03 482 49 36
Markt 69
2590 Berlaar

Rubriek: Ceremonie-, bruids- & communiekleding - Verhuur

Terug naar resultaten lijst

brenda
7-7-2007
 Meld misbruik26-4-2007 9:53:01

heb je al eens geprobeerd bij van
wijnsberghe in de regio roeselare

Els
26-5-2007
 Meld misbruik26-4-2007 13:58:08

Hey Isabel,

Ik kan bevestigen wat Isabel schrijft! Mijn schoonbroer is in februari getrouwd en had zijn kostuum ook bij Café Costume laten maken (hij is nl ook breed geschouderd). En ik moet toegeven het zat als GEGOTEN!!!
Zie ook net dat ze een website hebben: http://www.cafecostume.be
Dus: zeker is kijken...

Heel veel succes,
Els
26/05/2007 (nog één maand!)

Els
26-5-2007
 Meld misbruik26-4-2007 14:02:15

Oeps, een beetje last van de zon...
Vervang in de eerste zin Isabel door Sofie!!!

Sorry dames...

Judith
22-9-2007
 Meld misbruik26-4-2007 22:38:48

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar bij Suit Supply hebben ze goedkopere kostuums en kunnen ze ze ter plekke op maat maken.
Oa te vinden in het OUTLET CENTER te ROERMOND.

Succes!
Judith

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik27-4-2007 11:14:15

Wij zijn gaan kijken in Maasmechelen Village, daar heb je een aantal kostuumwinkels met heel veel keuzen en in een mooie kwaliteit.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info