Terug naar overzicht
hoiIk ken ze persoonlijk niet maar heb er wel al goede commentaars van gehoord, maar dit is wel straf vind ik. Daar heb ik nog niet als DJ gedraaid.succes nog en hopelijk krijg je het toch nog in orde.
Hey Ann,Zelfs als ze je nog niet willen opschrijven (raar maar ja...) kan je hen altijd vragen om een optie te nemen op die datum. Kwestie van toch enige zekerheid te hebben dat de zaal niet verhuurd wordt aan iemand anders... Overigens al eens gedacht aan een (betaalbare) DJ ? Neem anders eens een kijkje op : http://users.pandora.be/bigdaddy Succes en misschien tot binnenkort !
Hey Ann,Wij trouwen op zaterdag 23 juni 2007 en geven ons feest in feestzaal Familia. Wij hebben gekozen voor zaal B+C, de grote zaal in Putte dus eigenlijk.Ik vind het ook een mooie feestzaal en het menu staat ons ook aan. Wij hebben de zaal vastgezet in september. We wilden eigenlijk eerst trouwen op 07/07/07 maar omdat dat zo'n populaire datum is, was de zaal die dag al bezet toen wij in september gingen. De zus van mijn verloofde en nog andere familieleden hebben daar hun feest al gedaan en waren er heel tevreden over.groetjesevi
Iemand ervaring met de prijsklasse van deze zaal (zaal en buffet) ? Ik denk er ook aan deze zaal te nemen voor ons huwelijk maar ik heb totaal geen idee wat ik ongeveer kan verwachten? Iemand een idee van een ruime schatting zodat ik toch een idee kan krijgen hiervan? Alvast bedankt!
Ik heb er prijzen opgevraagd. Voor uitgebreid warm & koud buffet vragen ze ong. 44 euro. Wat ik raar vond is dat er geen prijzen van drank op staan. We gaan er dinsdag langs, dan kom ik hopelijk meer te weten :)
Dranken kunnen wel tegen forfait-bedrag. 23,5 euro p.p. trouwens ;-) Familia staat bij ons hoog op het lijstje. Morgen nog een feestzaal en dan beslissen we :)