Terug naar overzicht
Wat je ook kunt doen is halverwege het liedje ruilen van danspartner. Jij dan bv. met je schoonvader of een broer of zoiets. Je vader ook weer met iemand anders enz.Is erg leuk en heb je direct mensen op de dansvloer.
Hey Debby, Ik heb hetzelfde probleem. Ik zou graag het liedje "Little Miss Magic" van Jimmy Buffett willen gebruiken. Maar ik denk dat ik halverwege vraag of alle vaders/dochters in de zaal mee willen dansen.
Dag Debby,Onze slow duurt 6m24 (originele versie-ben nog op zoek naar live versie die nog langer duurt)(Nothing Else Matters-Metallica).Het lijkt misschien wel lang, maar mij kan dat niet schelen want ik denk dat dat toch het belangrijkste moment is van de avond.En ik vraag niets liever dan de hele song in zijn armen te zitten.Normaal gezien zal niemand negatief reageren op de openingsdans, ook al duurt hij lang.Wat je bijvoorbeeld wel kan doen is enkele mensen vooraf vragen of ze na een tijdje een cirkel rond jullie maken en dan zo verder dansen in de cirkel van de genodigden. Dat is ook wel een "kippevelmoment".Veel succesGroetjes Nele
Hey Debby,Perfect liedje. Wij nemen dit ook. Mijn papa is overleden toen ik baby was en sinds mijn vijf jaar heb ik een stiefpapa. Die man beschouw ik nu al 20jaar als mijn echte vader. Hij doet alles voor me. Jammergenoeg is mijn papa nu al een jaar ernstig ziek maar om hem te tonen dat ik er altijd zal zijn voor hem en hem supergraag zie wil ik met hem dansen op dit liedje. Vind ik prachtig.