Terug naar overzicht
Denk dat dit afhankelijk is van het materiaal waarin de ring is gemaakt. Wij hebben stalen ringen. 125 € voor de mijne (met steentje) en 90 € voor die van mijn ventje. Dus het kan. Wanneer je een gouden of witgouden ring wilt vrees ik dat je niet zal toekomen met dit bedrag.
Ellen,Ik had gedacht 300 euro per ringen uit te geven... en zelfs dat was niet haalbaar voor ons...althans heb ik het niet gevonden voor die prijs..Als je echt zoekt vind je dat misschien wel, maar ik heb ook naar kwaliteit gekeken, en dat garandeer ik je dat je niet hebt voor 300 euro. Onze ringen worden handgemaakt, en kosten samen rond de 1000 euro... naar horen zeggen is dit al enorm goedkoop voor 2 ringen samen...zeker omdat ze echt zwaar zijn, we voelen dat het geen HOL goud is...maar vol zit.Dit is heel belangrijk!We hebben ons daarin bevraagd en kregen van juweliers die zelf ringen maakten te horen dat de gewone ringen uit de collecties vaak hol zijn, of vanbinnen een ander soort metaallegering bevatten...en op den duur krijg je dan blutsen en slijtage.En eigenlijk, je trouwringen wil je toch niet dat dat na 2 jaar al kapot is? Dat is iets voor je heel leven, bespaar liever op andere dingen...Ik heb al veel gehoord over mensen die goedkoop ringen zochten en zoveel spijt achteraf hadden... zelfs al gehoord dat de ringen zo dun werden dat ze gewoon braken.Ik hoop dat jij misschien meer geluk hebt in je zoektocht dan ik.Maar ik ben ontzettend gelukkig met de keuze van mijn ringen, we hebben echt iets unieks en dat vind ik ook wel belangrijk.
hallo, wij hebben ook onze trouwringen gekocht in antwerpen bij de joden.wij hebben ongeveer 600 euro betaald voor de 2 ringen. in wit goud met voor mij een steentje.je moet wel durven pingelen want aan ons vroegen ze eerst 1000 euro voor de 2 ringen en nu dus 400 euro minder betaald dat is toch de moeite.groetjes sofie
Weet van een vriendin dat ze rond de 300 euro voor de twee ringen betaalden...Maar dat was echt 'basic'. Een mooie ring kan ik het niet noemen. Ik wou er ook niet veel budget aan spenderen maar uiteindelijk zijn wij zelf 1650 euro kwijt ;) Ik denk dat 800 a 1000 euro per paar realistisch is. grtjs
wij zijn ook naar a'pen geweest. In de juwelier schuin tegenover het station. als je met je gezicht naar de ingang van het station staat is het de winkel rechts op de hoek. Wij wouden ongeveer 500 euro geven voor de 2. We gingen daar binnen en het was 1200 voor de ringen die we graag zagen, dat vonden we te veel en wouden naar buiten gaan en dan is hij beginnen onderhandelen en we hebben ze uiteindelijk voor 400 euro gekregen. Hele mooi, goud blinkend en bij mij met steentjes. je kan ze een paar uur laten gegraveerd ophalenveel succesMieke 22/09/07
ja kan ook is kijken bij nico taeymans in antwerpen, die hebben ook mooie ringen voor redelijke prijzen
Hangt er echt vanaf wat je wil hé, wij hebben witgouden ringen genomen, met in mijn ring één steentje en hebben voor de beide ringen samen ongeveer 1000 euro betaald. Je kan er natuurlijk ook in staal nemen, die zijn een pak goedkoper maar wij vinden dit persoonlijk niet mooi. Wij zijn dan ook uitgegaan van de gedachte dat je een trouwring toch de rest van je leven draagt hé. Vandaar dat we echt iets naar onze goesting wilden. Wij hebben wel ringen genomen van Tessina, één van de bekende merken, ik heb al wel gehoord dat je ringen kan laten maken die in dezelfde lijn liggen maar dan goedkoper zijn. Je moet op google maar eens "trouwringen" ingeven, dan kom je verschillende sites tegen met trouwringen waar de prijs dan ook vaak bij vermeld staat. Ik hoop dat jullie de ringen vinden die bij jullie passen.
Hai,Ik weet niet wat voor iets je zoekt natuurlijk, maar ken je Gerda De Vrij? Zij heeft een winkel in de Wijngaardstraat (aan het Conscienceplein, zelfde straatje als Wim Meeussen). Ze past haar ontwerpen ook aan aan wat jij wil. Haar ringen zijn lang niet zo duur als bv. Wim Meeusen of Nico Taeymans. Evengoed vrees ik dat je er geen 2 gouden ringen voor 300 euro vindt, maar als je materialen ok vindt (zilver bijvoorbeeld) kan het zeker. Een collega van mij heeft er haar trouwringen gekocht: 150 euro voor de twee samen geloof ik. heel veel succes morgen en laat weten of je iets gevonden hebt he!groetjeslien
wij hebben onze ringen ook in de jodenbuurt gekocht, we hebben 750€ betaald voor de 2 samen, maar die van mij heeft redelijk wat steentjes. Volgens mij kan je daar wel een leuke ring vinden, maar voor 300€ mag je inderdaad niet kieskeurig zijn.GroetjesClaudia22-06-07
Als je voor Auro design of zo gaat kan je nog wel vrij goedkope ringen kopen maar de kwaliteit laat dan ook wel te wensen over.Staal is ook een stuk goedkoper maar die kan je achteraf niet meer vergroten of verkleinen.Wij hebben dan dus uiteindelijk ook rond de 1000 betaald voor de 2 samen.
DiamantcentrumVenneborglaan 1792100 Deurne
hey,Wij hebben onze ringen gehaald bij Deka in de abdijstraat.Klein winkeltje, maar de juwelier kent echt z'n vak en het is er niet duur. we hebben witgouden ringen, die van mij met een diamantje. ze kostten 680euro voor de 2.groetjes!Wendy
Geacht Trouwkoppel,Proficiat met jullie voorgenomen huwelijk.Natuurlijk wil je dat jullie dag perfect gaat verlopen daarom zijn jullie ook al zo vroeg met alle voor bereidingen begonnen.Neem geen risico en neem een betrouwbare fotograaf.Neem eens een kijkje op onze site. www.fotomeirezonne.be Prijzen staan op de site.Foto's zonder zorgen, gewoon goed en betaalbaar.Succes met jullie voorbereiding.Nathalie Meirezonne