Terug naar overzicht
hey wij gaan 18 augustus trouwen. en hebben zaal concordia in maasmechelen gehuurd. 175euro is de huurprijs. zonder drank en zonder eten daar moet je dan zelf voor zorgen.Ik wil je geen slechte moed geven maar je bent zeer laat met het zoeken van een zaal, dit moet meestal een jaar op voorhand gebeuren.nog veel succes groetjes jennifer
Tja, ik weet het maar vorige week zondag heb ik pas het aanzoek gehad vandaar... zal wel lukken!Alvast bedankt en veel succes met jullie huwelijk!
hey!Wij hebben gekozen voor de zaal Bethanie in Genk.Echt een hele mooie zaal en een hele mooie omgeving, veel plaats buiten!Ze hebben ook een website : www.bethanie.be Dan op 'voor bezoekers' drukken, op 'verhuring' en dan zie je de feestzaal en meer info als je dit aanklikt.Groetjes, ELs14/07/2007
heykes,wij hebben zaal "de Kring" in Stokkem genomen. Voor den drank zorgen zij, maar voor het eten moeten wij zelf zorgen...groetjeswendy22-06-2007
Hoi Els ik wil je even vermelden dat we naar Bethanië zijn gaan kijken en dat we de zaal geboekt hebben echt een mooie locatie en het volk kan eventueel blijven slapen, Super! Hartelijk bedankt en de rest natuurlijk ook.Groetjes