Terug naar overzicht
Hey Elke, Wij zijn momenteel ook aan het uitkijken naar drukwerk én wonen in Aalst. We zijn al langsgeweest bij Vervecken (aan het park) maar de boeken waren uitgeleend. Ze werken wel enkel analoog. Vandaag ben ik nu de boeken gaan halen bij Jona in Affligem, die werken zowel met Intercard en Mercard (analoog) als eigen ontwerpen (analoog en digitaal). We gaan nu dit weekend 's kijken en volgende week langs voor een offerte. Ik heb ook Netprint in Meldert gecontacteerd, die werken altijd met een fotograaf samen (zit in hun prijs) en ontwerpen volledig een uitnodiging met bijhorend drukwerk. Mijn nicht heeft daar vorig jaar alles laten maken en was super tevreden. We gaan dus eerst 's kijken in de boeken en als we ons gedacht niet vinden een eigen ontwerp laten maken bij Jona of Netprint.Els22/09/07
Hey, Wij zijn bij Drukcenter De Vos geweest in Denderhoutem (bij Ninove). Wij waren daar heel tevreden over.We hebben geen traditionele uitnodiging genomen maar wel een kalk in een buisje (waarop we alleen maar heel positieve reacties gekregen hebben).Maar hij heeft ook heel wat boeken met meer traditionele kaarten.Groetjes, Sissi
Dag Elke,Ik kan je niet onmiddellijk helpen met een drukker, maar ik las dat je in Lede naar drukkers gaat. Mijn thuis is ook in Lede. Trouw je daar?GroetjesLies
Hallo Lies,wij wonen niet in Lede, maar in Aalst. Maar aangezien Lede echt niet zo ver is, kijk ik daar ook eens rond voor drukkers,.. groetjes17/08/2007
Hey,Nu jullie toch over Lede bezig zijn: bij Meander in Lede hebben ze ook hele toffe uitnodigingen (geen traditionele).Groetjes, Sissi