Terug naar overzicht
Hey,wij zijn van Eeklo. Toen wij begonnen te zoeken achter een zaal, hebben we eens nagevraagd in de Irish Pub in het park. De uitbater ging proberen om in het stadspark van Eeklo een feesttent op te zetten en dan konden we met een traiteur werken. Drank en bediening komt van de pub dan. Stadsbestuur is soepeler als je het via de irish pub doet, ze hebben daar reeds ervaring mee. Wij hebben uiteindelijk besloten om het niet te doen, want we hebben ondertussen een huis gekocht en het huwelijk uitgesteld.
hey GreetJe vriend zal je wel heel graag zien. Na een mislukt huwelijk opnieuw in het bootje stappen lijkt me niet evident. Met een zaal kan ik je jammer genoeg niet verder helpen. Maar misschien een leuk idee: een openluchtfeest met een live bandje. Lekker swingen.Veel geluk en pleziergroetjes
Hallo,wij geven onze trouwfuif in feestzaal 't Sparrenhof in Eeklo. Wel redelijk traditioneel, maar ik denk wel dat er genoeg mogelijkheden zijn in onze streek. Veel succes met de zoektocht en hopelijk vinden jullie de perfecte locatie.
Geacht Trouwkoppel,Proficiat met jullie voorgenomen huwelijk.Natuurlijk wil je dat jullie dag perfect gaat verlopen daarom zijn jullie ook al zo vroeg met alle voor bereidingen begonnen.Neem geen risico en neem een betrouwbare fotograaf.Neem eens een kijkje op onze site. www.fotomeirezonne.be Prijzen staan op de site.Foto's zonder zorgen, gewoon goed en betaalbaar.Succes met jullie voorbereiding.Nathalie Meirezonne
Ik heb een hele hoop berichtjes geleden eens een hele lijst geplaats van in het Gentse, kan er mij zo nog wel een paar herinneren:Hof Ten Bosse in Heusden/Destelbergen, Salons Carlton, Kollekasteel (alles zelf doen) in Mariakerke, Den Hof in Zelzate, Kasteel Sanderling in De Pinte, Monasterium PoortackereEr zijn er nog wel hoor, mr kan mij die op dit moment niet herinneren.Veel succ6Patricia01/08/2008
beste Greet,ik heb nog een suggestie om je trouwdag speciaal te maken. Wij hebben als ceremoniewagen een witte limo voorzien. Ben hem al gaan bezichtigen en het is een hele mooie. Deze limo-service is in regio Aalst gelegen en ze zijn helemaal niet duur. www.jklslimo.be (de prijzen staan ook op de website)groetjes,Kelly18-08-07