Terug naar overzicht
Hey,Wij hebben met het werk eens een feestje gehad in het Hof Van Beatrijs. Persoonlijk vond ik dat de zaal toen niet zo mooi aangekleed was (er stonden bv. opgestapelde stoelen langs de kant) en de bediening ging er nogal traag.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
dag AnneliesVoor ons trouwfeest zijn we ook een kijkje gaan nemen in de Maekelhoeve en op eerste zicht stond ons dat wel aan. Maar toen we er met onze ouders iets gingen eten viel het heel wat minder mee. Ze waren onvriendelijk, we hebben heeeeeeel lang op ons eten moeten wachten en mijn eten was dan nog lauw op de koop toe. Allemaal omdat er een klein feestje aan de gang was (30personen). Wat geeft dat dan bij een trouwfeest van 100 personen? Ondertussen hebben we dit ook al van verschillende anderen gehoord die er eens iets gaan eten zijn.Wij geven ons trouwfeest in 't Driessent van Bart Claes. Van veel mensen hebben we al gehoord dat de feesten verzorgd door hen perfect in orde zijn.Met de andere zalen kan ik je niet helpen.groetjesinge
als ik in jullie plaats was "maekelhoeve" mooi complex , lekker eten en goede bediening ... zijn er enkele weken geleden ook op een feest geweest ... nog nooit zo een goede organisatie gezien ... en de verantwoordelijke van de zaal ,, knap ventje , alles gezien en vriendelijke jongen ... wij zouden het wel weten moesten we ooit trouwen... veel succes verder nog