TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nele
29-9-2007
|
27-4-2007 13:11:12
Dag Lien,
Persoonlijk speelde dat voor ons zelf een rol. Wij hebben gekozen voor een zaal in onze gemeente (is zelfs maar op 10 minuutjes wandelen van huis) omdat we terug naar huis gaan slapen en zo moeten we niet meer rijden. Voor de anderen is het ongeveer een uur rijden. Kdenk niet dat ze daarom vroeger zullen vertrekken, tenzij als er geen ambiance is. Maar eenmaal je plezier maakt, kijk je niet meer op je horloge. laat je niet beïnvloeden door de afstand, kies een zaal die jullie leuk vinden en das het belangrijkste. Groetjes Nele 29/09/2007
|
|
mieke
15-6-2007
|
27-4-2007 13:16:28
Hallo, Goh ik zou daar niet zo mee inzitten. Wijzelf geven ons feest in Roeselare en zijn van Brugge. Dus dat is ook ongeveer 45 min rijden. Als wij naar een huwelijksfeest gaan, kijken wij daar ook niet naar. Zelf vind ik het al zo leuk om naar een feest te gaan, datde afstand mijn plezier niet kan bederven. Goede keuze trouwens van de feestzaal! Groetjes, Mieke
|
|
Veroniek
|
27-4-2007 13:22:09
Hoi
Ik zou daar ook niet mee inzitten...
Bij ons is het nu ook niet zo ver... Maar onze familie woont nogal gespreid!
Bijkomend voordeel, als het verder is, ze kunnen niet stiekem even verdwijnen om je huis te gaan versieren... Ze zouden te lang wegzijn ;o)
Groetjes Veroniek 20 07 2007
|
|
Liesbet
18-5-2007
|
27-4-2007 13:22:26
Voor ons speelde de afstand zeker een rol. Wij hebben gezocht naar een zaal die in de buurt ligt, maar het is toch ook wel een 20tal minuten rijden vanuit onze woonplaats. Natuurlijk zijn niet alle genodigden van onze woonplaats dus sowieso zullen er altijd mensen komen die een grotere afstand moeten doen. Als je de zaal echt leuk vind, zou ik er niet naar kijken.
|
|
Ilse
12-5-2007
|
27-4-2007 13:40:41
Wij zitten daar ook ni mee in: wij wonen tegen Roeselare (daar zal m'n keppie van vertrekken), m'n ouders wonen tussen Brugge en Oostende (waar ik zal zijn), de kerk is tussen Brugge en Oostende en onze feestzaal is in Deerlijk. Da's 45 minuutjes met de auto... Na de kerkdienst hebben we een uur om er te geraken :-) 's Avonds is het dan wel dicht voor ons, maar niet voor onze ouders... Zij zullen misschien kijken voor een hotelletje (lekker romantisch)
En alle gasten die willen komen, zullen er geraken hoor :-D
Groetjes, Ilse 12 mei 2007
|
|
Kelly
29-9-2007
|
27-4-2007 14:17:43
hey Nele ,
ben jij dan degene die in de sint-pieterskerk trouwt ? Waar is jullie feestzaal dan gelegen ? bij ons is het toch ook ongeveer een half uurtje rijden , vooral omdat het limousine's zijn en deze een beetje moeten rondrijden .
Trouw jij ook voor de wet nele en zo ja om hoe laat , ik om 11u .
groetjes Kelly 29/09/07
|
|
Sissi
26-5-2007
|
27-4-2007 14:41:17
Hey,
Ook onze zaal is op 45 min rijden. We vonden niets anders dat ons aanstond in de buurt. Als ik onze genodigden bezig hoor is er niemand die daarvoor vroeger zal vertrekken. Ik heb wel al gehoord dat sommigen een busje willen inleggen of op hotel gaan (al heeft dat laatste niet veel zin als het feest tot in de vrioege uurtjes duurt).
Groetjes, Sissi
|
|
Lies
27-10-2007
|
27-4-2007 15:00:21
Hey Lien!
Wij hebben een hele hoop zalen bezocht en de zaal die er ver boven uit stak, is ook op een serieuzs afstand van de ene kant van de familie. Sowieso wonen de families verspreid over Belgie, dus het zal wel altijd voor iemand ver zijn. Zelf wonen wij nu in Nederland, dus wij zoeken sowieso een hotelletje in de buurt, de mensen die willen kunnen daar gewoon mee naartoe gaan. Als die zaal echt is wat je wil, zou ik er voor gaan. Zoals hieronder gezegd werd: wie echt wil komen zal zeker komen!
Groetjes
Lies
|
|
annelore
24-8-2007
|
27-4-2007 15:09:08
hey lien,
wij zijn wonen in zwevezele (wingene) waar we dus ook trouwen voor de wet daarna rijden we naar onze zaal Ste-Marie te maldegem (35min) ik denk dat de gasten daar niet zullen om geven groetjes Lore 24/08/07
|
|
Kirsten
9-6-2007
|
27-4-2007 15:38:42
Hey,
Onze feestzaal ligt op 15 minuten rijden van ons thuis. Maar eigenlijk maakt dat niet uit, want de woonplaatsen van onze genodigden liggen zo verspreid dat de meesten nog ver zullen moeten rijden. Sommigen hebben al gevraagd naar hotelletjes in de buurt.
Groetjes, Kirsten 09/06/2007 www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
|
|
Franciska
28-7-2007
|
27-4-2007 17:09:56
Onze feestzaal ligt tussen de twee families in. Heusden-Zolder en Londerzeel. Bijgevolg is het voor iedereen 45 minuten rijden. Ik heb daar nog niemand horen over klagen. Er zijn al mensen die aan het discussiëren zijn wie BOB is en zo. Ik denk niet dat dat een probleem is dat de zaal een beetje verder ligt.
|
|
Karolien
2-8-2008
|
27-4-2007 21:34:35
Hei, wij waren eigenlijk "verliefd" op Kasteel Sanderling. Het enige dat ons deed twijfelen is dat het op een half uurtje rijdens is van ons geboortedorp maar uiteindelijk hebben we toch besloten daar onze feest te geven. Ik vind dat de genodigden dat er maar moeten voor over hebben. En ik heb ook nog niemand horen klagen. Dus: je hart volgen en de feestzaal kiezen die jullie graag willen! Groetjes, Karolien
|
|
Patricia
|
2-5-2007 15:13:14
Voor ons is de feestzaal een halfuurtje rijden. Wij vonden dat geen punt, we vonden niets anders dat naar onze smaak was en in ons budget lag dat dichter was. En er moeten toch mensen van overal komen (zowel van de kust, als van Brussel, als van Frankrijk, ...) dus gelijk waar we het hadden gedaan ist voor de ene wa langer rijden dan voor de andere.
Groetjes Patricia 01/08/2008
|
|
Patricia
|
2-5-2007 15:13:22
Voor ons is de feestzaal een halfuurtje rijden. Wij vonden dat geen punt, we vonden niets anders dat naar onze smaak was en in ons budget lag dat dichter was. En er moeten toch mensen van overal komen (zowel van de kust, als van Brussel, als van Frankrijk, ...) dus gelijk waar we het hadden gedaan ist voor de ene wa langer rijden dan voor de andere.
Groetjes Patricia 01/08/2008
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|