Terug naar overzicht
Het concept ... ik had iets dergelijks ten tijden van mijn eigen trouwfeest, en ik heb er niks dan positieve reacties op gehad.De slootjeshoeve, ik heb daar een trouwfeest gedraaid. De hoeve op je linkerzijde als je het domein opkomt is helemaal gerestaureerd en schitterend om je dansfeest te geven.Als je dj intelligent licht bijheeft en hij kan die richten op de spiegelbol die daar hangt heb je op zich al een geweldige sfeermaker.Mensen van de zaal waren zeer vriendelijk en het dessert was er een om duimen en vingers bij af te likken (diner heb ik toen niet gezien)Barthttp://www.djlebart.be
Geacht Trouwkoppel,Proficiat met jullie voorgenomen huwelijk.Natuurlijk wil je dat jullie dag perfect gaat verlopen daarom zijn jullie ook al zo vroeg met alle voor bereidingen begonnen.Neem geen risico en neem een betrouwbare fotograaf.Neem eens een kijkje op onze site. www.fotomeirezonne.be Prijzen staan op de site.Foto's zonder zorgen, gewoon goed en betaalbaar.Succes met jullie voorbereiding.Nathalie Meirezonne
Hey Lynn,Wij zijn van Berlaar en trouwen op 22 juni dit jaar. Wij zijn ook in Slootjenshoeve gaan horen, maar toch niet voor gekozen. Hebben uiteindelijk feestzaal Rubens in het centrum van Berlaar geboekt. Decor enzo van Slootjenshoeve is inderdaad heel mooi maar Rubens heeft betere voorwaarden, hele mooie zaal en hebben ook een tuin.Veel geluk nogGroetjes Debby220607
Hoi Lynn,Wij trouwen volgend jaar én denken ook aan de slootjenshoeve omdat deze locatie in onze gemeente ligt en lekker handig dan natuurlijk. Wat waren jullie ervaringen met deze locatie? Ik hoop dat je me wat kan verderhelpen. Bedankt alvast, groetjes Cindy
hoi CindyWij hebben niets dan lof over de slootjeshoeve!! hele aangename mensen, lekkere traiteur!!wij hebben dj- le bart genomen om ons feest spetterend te maken...groetjes