Nu Online
Momenteel zijn er 342 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hapjes tijdens dansfeest (Slootjenshoeve)

27-4-2007 20:10:18
Hallo,
Ons trouwfeest volgend jaar gaat waarschijnlijk door in de Slootjenshoeve in Berlaar. De zaal en locatie is prachtig en volledig wat we willen. Ons concept is een avondreceptie met aansluitend dansfeest (wij zijn geen tafelzitters) met hapjes (mini-broodjes, wraps/tortilla's,...)en bruidstaart voor zo'n 130 personen.
Onze vraag: heeft er al iemand ervaring met de Slootjenshoeve en/of dit concept?
Ideeen en reacties zijn welkom!
Danku, Lindsy

Lynn
10-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 4952

Bart

Meld misbruik27-4-2007 20:37:27

Het concept ... ik had iets dergelijks ten tijden van mijn eigen trouwfeest, en ik heb er niks dan positieve reacties op gehad.

De slootjeshoeve, ik heb daar een trouwfeest gedraaid. De hoeve op je linkerzijde als je het domein opkomt is helemaal gerestaureerd en schitterend om je dansfeest te geven.
Als je dj intelligent licht bijheeft en hij kan die richten op de spiegelbol die daar hangt heb je op zich al een geweldige sfeermaker.
Mensen van de zaal waren zeer vriendelijk en het dessert was er een om duimen en vingers bij af te likken (diner heb ik toen niet gezien)

Bart
http://www.djlebart.be

Nathalie

Meld misbruik27-4-2007 21:15:43

Geacht Trouwkoppel,

Proficiat met jullie voorgenomen huwelijk.
Natuurlijk wil je dat jullie dag perfect gaat verlopen daarom zijn jullie ook al zo vroeg met alle voor bereidingen begonnen.
Neem geen risico en neem een betrouwbare fotograaf.
Neem eens een kijkje op onze site. www.fotomeirezonne.be
Prijzen staan op de site.
Foto's zonder zorgen, gewoon goed en betaalbaar.

Succes met jullie voorbereiding.

Nathalie Meirezonne

Debby
22-6-2007
 Meld misbruik28-4-2007 15:44:25

Hey Lynn,

Wij zijn van Berlaar en trouwen op 22 juni dit jaar. Wij zijn ook in Slootjenshoeve gaan horen, maar toch niet voor gekozen. Hebben uiteindelijk feestzaal Rubens in het centrum van Berlaar geboekt. Decor enzo van Slootjenshoeve is inderdaad heel mooi maar Rubens heeft betere voorwaarden, hele mooie zaal en hebben ook een tuin.

Veel geluk nog

Groetjes Debby
220607

Cindy
12-6-2010
 Meld misbruik14-3-2009 11:53:40

Hoi Lynn,
Wij trouwen volgend jaar én denken ook aan de slootjenshoeve omdat deze locatie in onze gemeente ligt en lekker handig dan natuurlijk. Wat waren jullie ervaringen met deze locatie? Ik hoop dat je me wat kan verderhelpen. Bedankt alvast, groetjes Cindy

Lynn
10-5-2008
 Meld misbruik14-3-2009 12:05:08

hoi Cindy

Wij hebben niets dan lof over de slootjeshoeve!! hele aangename mensen, lekkere traiteur!!
wij hebben dj- le bart genomen om ons feest spetterend te maken...

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info