Terug naar overzicht
groot gelijk.
Toch niet! Groot ongelijk!Als je goed kijkt, kan je zien dat Nathalie haar belofte om te stoppen met reclame maken het allerlaatst heeft geschreven... De 'reclame' in enkele voorgaande berichten, heeft ze eerder geschreven.Waarschijnlijk heeft ze het bericht van Sissi dus maar later gelezen.Alvorens iemand te veroordelen, kan je dus beter een beetje aandachtiger zijn.Ik vind het heel 'proper' van haar dat ze reageert op het bericht van Sissi en dat ze haar excuses aanbiedt... Deze aanval is dus geheel onterecht!Het is echt niet nodig om hier constant te reageren op mensen die reclame maken vind ik. Het is zeker storend, maar het voortdurend plaatsen van berichten om mensen terecht te wijzen is dat (voor mij althans) evenzeer...
Inderdaad, je hebt gelijk, haar bericht is pas later gepost. Eveneens mijn excuses!
Caroline,Als je kunt lezen zul je zien dat ik voor de reactie( verontschuldigingen) heb gereageerd op een aantal berichten.De datum en uur staat overal bij.Ik vind het wel raar dat er wel anderen verdekte advertenties zetten tussen het forum en daar niet op gereageerd word.Maar ja wat betreft betrouwbaarheid erg kort door de bocht uw oordeel.Maar verder iedereen veel plezier toegewenst op dit mooie forum.Nathalie.
Dag Nathalie,Als jij kan lezen, zal je hieronder ook zien dat ik ná Miets terechte terechtwijzing eveneens mijn excuses heb aangeboden. Jammer dat deze niet worden aanvaard.Caroline