Terug naar overzicht
Zijn dat van die parels die over een stresje haar geschoven worden? Zo ja, in Couture Robel in Roeselare hebben ze me die getoond... misschien even bellen of ze die nog in voorraad hebben. Anders zijn er misschien wel nog bruidswinkels waar je die kan verkrijgen of misschien ook in Veritas
hey Dolores, niet panikeren! Ik heb die beadystops gezien zowel in het Bruidsparadijs (Kapellen)(aan 25€) als in Le Chapeau in Antwerpen. In Le Chapeau kan je misschien best even op voorhand bellen, maar in het Bruidsparadijs hebben ze er zeker nog genoeg. Ik ben nl ook van plan ze daar te kopen. GroetjesClaudia 22-06-07
Liefste Claudia en Joke,jullie hebben me ontzettend veel hoop gegeven!!Woensdag bel ik onmiddellijk naar het bruidsparadijs dan kan ik er eventueel 's middags nog om gaan.Claudia, heb je gezien of ze parelmoer nog hadden?Alvast bedankt hé!! Ps: in veritas waren ze niet te vinden...Heel veel liefs!!Dolores04/05/07
hoi Dolores, ja hoor, de parelmoer hadden ze er zeker, zeker een doosje of 5 ofzo? Er waren ook stras steentjes, die waren iets goedkoper, maar ik heb enkel gelet op de pareltjes omdat ik er zelf ook zo'n wou. Veel succes!GroetjesClaudia
Je bent een engeltje! Ik ga woensdag meteen gaan kijken! Ik laat je nog iets weten!Groetjes Dolores
hoi Dolores, is het gelukt?groetjesClaudia
Hey Claudia,deze middag ben ik naar Kapellen gereden en inderdaad, ik heb ze gevonden. Ze zijn nog iets anders van kleur maar dat is het minste van mijn zorgen...Ga jij die ook nemen? Ik draag mijn haar los en dat was het enige wat je dan kan dragen.Als je wil mag je de mijne gebruiken of overnemen hoor. Ze kosten tenslotte toch 25 euro voor 8 pareltjes...Echt hartelijk bedankt hoor! Ik kijk er al naar uit om ze in mijn haar te zien!Vele groetjes Dolores04/05/07