Terug naar overzicht
Welke nummers heb je al gekozen ?I'll be there van Mariah Carey en Boys II Men is mooi (origineel van the jackson five)Bon Jovi met Thank you for loving meBrian Adams - Now and foreversavage garden - truly madly deeply...als dit jouw stijl is tenminste..groetjes inge02-06-2007
Hoi Inge,bedankt voor je liedjes er zitten liedjes naar mijn smaak bij bedankt ervoor.Alleen het liedje van brian adams now and forever kan ik niet vinden op mijn limewire. Dus dat is minder maar de rest heb ik allemaal gedownload.Denk dat we er daar een paar van draaien voor in de kerk.groetjes Linda
Hey Linda,Heb even wat gecheckt naar het liedje now and forever, dit is helemaal niet van Bryan Adams want er is niets van terug te vinden het liedje is van Richard Marx hier is de tekst alvastNOW AND FOREVER (Richard Marx) Whenever I'm weary from the battles that rage in my head You make sense of madness when my sanity hangs by a thread I lose my way but still you seem to understand Now and forever I will be your man. Sometimes I just hold you Too caught up in me to see I'm holding a fortune that heaven has given to me I'll try to show you each and every way I can Now and forever I will be your man Now I can rest my worries and always be sure That I won't be alone anymore If I'd only known you were there all the time All this time Until the day the ocean doesn't touch the sand Now and forever I will be your man Now and forever I will be your man hopelijk ben je hier iets mee groetjes Sarah
Hoi,Wij hadden als intredelied 'A moment like this' van Kelly Clarkson (heel mooie tekst en zeer toepasselijk voor de grote dag) We hadden ook nog I need you van Leann Rimes en Breathe van Faith Hill. Als uittredelied hadden wij Beautiful day van U2. Veel succes met de zoektocht.Debrareeds 263 dagen getrouwd
hallo iedereenik ben nieuw op de site, aangezien we nog maar een maand verloofd zijn.Wij hebben al wel onze openingsdans gekozen : I'll always be right there van Bryan Adams. Wel akoustisch. Moet je maar eens opzoeken. Prachtige tekst...Els