Terug naar overzicht
Dag Mieke, Ik kan me niet herinneren dat ik zei dat ik alle drukkers heb afgelopen, maar ik kan je toch over 4 drukkers vertellen. Bij ons ging het wel om een vrij eenvoudige kaart. Dus ik weet niet of het relevant is. We vroegen telkens om 100 uitnodigingen (met kaartjes en zo), 180 menukaarten, 150 misboekjes (en dan is dat bij de drukker enkel de kaft!! het kopiëren moet je dan nog zelf doen!)Let ook op : wij hebben kaarten nodig in zowel Frans als Nederlands, dat is duurder... door de extra zetplaat.- Janssens Drukcenter: ongeveer 750 .- D & D creations Aalter: ietsje goedkoper 695- Bij AVA ook gaan informeren,maar niet genomen omdat je daar wel de uitnodiging kan kiezen, maar je kan het thema van de uitnodiging niet doortrekken naar menukaartje en misboekje...- Wij hebben dan uiteindelijk voor LR-design gekozen omdat ze zelf ontwerpt en ze maakt het misboekje volledig op. Dus we krijgen ze volledig afgewerkt!Bij haar kwam het totaal op ongeveer 600 euro. Toen zijn we maar bij haar gebleven, want de tijd dringde ook. Maar misschien heb je nog goedkoper? Als jullie minder uitnodigingen nodig hebben, dan zal het in ieder geval minder duur zijn!Groetjes, LisaP.S.: ons burgerlijk huwelijk 7/7/7ons kerkelijk huwelijk en feest 13/7/7En jullie?
Hey,Bedankt voor je reactie en uitleg.Wij trouwen voor de wet op 30 juni en houden ons feest op 8 september.Groetjes Mieke,en nogmaals bedankt !