Terug naar overzicht
Hallo,wij hebben gekozen voor Steven Chys. Hij is van West-Vlaanderen. Hij is heel vriendelijk. Hij komt ook eerst thuis eens langs om vrijblijvend uitleg te geven. hij heeft een website. www.ceremoniechys.be groetjes,Isabel110807
Wij hebben als ceremoniemeester patrick Serrus, en van prijs valt dat echt mee, ik denk iets rond de 120 euro voor 3 uur; indien langer komt er per uur nog iets van een 15 euro of zo bij. Hij heeft de trouw van mijn schoonzus gedaan en dat was echt dik in orde, we rekenen er op dat dat bij ons ook zo gaat zijn.www.serrusnv.be
Wij hebben ceremoniemeester Danny David uit Torhout. Wij betalen 325 Euro, maar dat hangt af van hoelang dat je hem nodig hebt. We trouwen om 11u voor het stadhuis en om 14u voor de kerk, dus is dat een ganse dag dat we hem ter beschikking hebben. Weet het niet meer van buiten, maar denk voor 2u, 175 Euro of zoiets. Als je wil, dan kan ik eens zijn adres en telefoonnummer doorgeven. Eens uitleg vragen over de prijs, kan geen kwaad. Groetjes, Wendy
Evy,wij zijn getrouwd met ceremoniemeester Paul Dhaene. Heel tevreden van !www.adagioceremonie.be
Van waar ben je precies afkomstig?