Terug naar overzicht
Hallo, in een of ander bruidsmagazine heb ik gelezen dat je daarvoor terecht kan bij Isabelle in de Dampoortstraat in Gent... misschien kan je bij haar eens horen?Groetjes
Hallo,Mijn ma maakt mijn trouwkleed en ik laat een patroon maken bij stoffen Lorré in Wetteren. Het enige wat ze nodig hebben is dat je een voorbeeld meebrengt van wat je wilt. Dat mag ook een combinatie zijn van trouwkleden. Bv. Je ziet het bovenste van het ene graag, maar de rok van het andere dan breng je gewoon beide mee. Ook daar liggen er boeken waar je kan in kijken en kiezen. Je mag ook een schets meebrengen van wat je graag ziet. Toen ik ging, waren ze heel vriendelijk. En ze helpen je echt. Een patroon kost er ongeveer een 80 euro.Veel succes nog,Gerlinde
Mss op de website : www.naaipatronen.nl groetjes JOtje
Bedankt voor jullie informatie, nu ben ik al een stap verder.Nog veel plezier in het plannen van jullie huwelijk. (indien jullie al getrouwd zijn, proficiat).groetjes Peggy
Ik ben mijn kleed ook zelf aan het maken.Heb mij gebaseerd op een patroon van een feestelijk kleedje (uit Knip-Mode) en dit dan volledig aangepast. Maar zo had ik al een basis.In stoffenwinkels liggen ook meestal boeken van Burda en hierin staan ook wel patronen voor trouwkleedjes. Je kan de oude tijdschriften van Knip ea ook raadplegen in de meeste grote bibliotheken.Succes ermee!!
alvast bedankt Els,ik ga zeker eens kijken in een bibliotheek.nog veel plezier in het maken van uw huwelijk.groetjes Peggy