Terug naar overzicht
Hey Marijke,Een hele sobere diadeem of tiara vind ik heel elegant en heel mooi. Draag zelf ook een tiara. Maakt het geheel af vind ik.GroetjesDebby220607
Hoi MarijkeWij trouwen op dezelfde dag! Leuk hé, het begint te naderen... Ben echt al aan het aftellen!Qua kapsel heb ik hetzelfde probleem... Ik doe mijn haar ook altijd op een staart, maar weet begod nog niet wat te doen. Mijn kapster zei wel dat ze een stuk van de zijkant naar de andere kant ging doen en zo wat over mijn voorhoofd leggen, niet teveel spanning opsteken dat het wat speels zou worden. Omdat ik ook zei dat ik zowel vooraan als achteraan iets speciaals wou. Maar we zijn er nog niet uit wat het precies zal worden...Hoe ziet jouw achterkant er precies uit? Heb je foto's? Misschien kan je ook doen zoals ik een stukje eruit nemen om sluiks over je voorhoofd te draperen. Wat ik ook al eens gedaan heb is er zo'n zilveren veertjes (geen pluimpjes hé, in het dialect noemen we dat ook soms ressoirs - of hoe schrijf je dat) met op de uiteinden een vals diamantje op... Heeft een mooi zicht en is ook eens iets anders.Waar trouw jij en wat moet je nog allemaal regelen?Veel succes!Veroniek20 07 2007
Dag Veroniek,Bedankt voor je reacties. Ik was van plan om die veertjes met diamantjes erop gaan te kopen en ze uit te proberen. Mijn haar wordt in allemaal kleine lokken opgedraaid en zo naar achter geleid. Daar wordt dan een krullende staart gemaakt (totaal geen probleem met mijn haar).Ik woon in Tessenderlo (Limburg) en trouw in Hulst (klein dorpje bij Tessenderlo) En jij?Kortom, nu zijn we bezig met de viering in de kerk, een bloemist zoeken, een visagiste zoeken, administratieve zaken (stadhuis, notaris, ....)Langzaam maar zeker komt alles op z'n pootjes terecht.Groetjes en nog veel succes met jouw voorbereidingen.
Dag Marijke,Ik heb net hetzelfde probleem! Mijn haar wordt achteraan opgestoken met krullen en daar komen een paar diamantjes bij. Achteraan is het heel mooi, maar vooraan was er niets aan!! Heel eenvoudig en zelfs precies of ik net met een warkop uit mijn bed stapte :(Ik ga opnieuw voor een proefkapsel en vragen of ze vooraan toch ook wat meer moeite wil doen, het iets vaster wil opsteken en proberen met laagjes te werken die een beetje schuin over het hoofd lopen. Als je vooraan diamantjes of bloemetjes steekt, is het som een beetje raar gezicht. Ook een hopeloze bruid ;)