Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lokatie viering omgeving Laarne

1-5-2007 13:35:21
Hallo allemaal,

Na 9 jaar heeft mijn vriend eindelijk de grote vraag gesteld. Nu willen we niet voor de kerk trouwen, maar we willen wel een vrijzinnige viering doen. We zijn echter nog op zoek naar een lokatie in de omgeving van Laarne. We trouwen in april dus is het belangrijk dat je bij regen toch binnen zou kunnen zitten. Wie kan ons helpen? We denken dat er rond de 5O personen aanwezig zullen zijn.

Bedankt,
Elly

Elly
12-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 978

Marjan
7-7-2007
 Meld misbruik1-5-2007 15:11:37

Hey,

Wij houden ook een vrijzinnige viering en bij ons heeft die plaats in onze tuin. We gaan wel een tent zetten (zo van die partytentjes), want ook in juli kan het regenen. Wij hadden ook nog inlichtingen gevraagd op de gemeente of we een cultureel centrum mochten gebruiken van de gemeente en ook dat was geen probleem en helemaal niet duur. Maar uiteindelijk hebben we besloten om het toch buiten te doen, kwestie van toch van de zon te kunnen genieten als ide zich laat zien. Als het bij ons regent, zal het toch in de tent te doen zijn.

Veroniek

Meld misbruik2-5-2007 13:09:58

Hoi Elly

Een dikke proficiat!

Waarom probeer je niet eens in het Kasteel van Laarne? Als je toch van daar bent, ik kan geen mooiere plaats bedenken!

Waar ga je je feest houden? In sommige feestzalen kan je dit ook doen en als ze dan een mooie tuin hebben, kan je het inderdaad nog binnen of buiten doen! In onze feestzaal wordt dit gedaan (Kasteel Carelshof te Sint-Amandsberg)

Hebben jullie kindjes die ergens naar school gaan in Laarne? Anders kan je het daar eens vragen, meestal mag dat ook op school. Dan kan je ook binnen zitten en hebben de kindjes speelplaats genoeg...

Laat eens weten wat het geworden is...

Veel succes nog!
Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info