Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vreugdeschoten lossen

1-5-2007 18:35:37
SOS SOS SOS
Dringend bericht !!!! Wij trouwen 07-07-07 en zoeken nog een vogelschrikkanon of gaskanon om schoten te lossen voor de avond ervoor. Enige nuttige adressen zijn meer als welkom !!!! En heeft er al iemand ervaring mee??? Is het wat veilig, wat zijn de veiligheidsvoorschriften, mag het op straat gebeuren etc.... Alle antwoorden en reacties welkom !!!
Groetjes van een beginnende stresserende bruid KIM

Kim
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1673

Angela

Meld misbruik2-5-2007 13:16:03

Hallo Kim,
Adressen van de machine zelf weet ik niet. Wij hebben dat kunnen verkrijgen via via.
Alvast het poeder is te verkrijgen in de apotheek en we moesten ook een aangifte doen bij de politie wanneer dit zou gebeuren.
Ik zou het niet te dicht bij ramen zetten, want die zouden misschien wel eens kunnen springen. En de buren verwittigen is misschien ook wel aan te raden.

Succes!

Angela

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik2-5-2007 15:28:39

Hoi Kim

wij organiseren ook een schieting, en hebben volgende stappen ondernomen:

Eerst datum bepaald, dan naar politie (dienst mobiliteit - evenementen).
Dan krijg je een vergunning om 2 x 0.5 u te "schieten"
Dit mag bij ons tot 22.00 u.
Je moet dan met je vergunning naar de apotheker om dat bepaald "poeder"
Om te voorkomen dat we problemen met de buren krijgen nodigen we deze gewoon uit.

Ik heb ook zo een kanon via via..
Misschien eens gaan horen bij een lokale fruitboer of zo..

Veel succes !!

Sarah
15/09/07

Kim
7-7-2007
 Meld misbruik2-5-2007 21:32:03

Meisjes, met carbuur schieten is echt levensgevaarlijk, dat zie ik niet zitten. Toen mijn zus trouwde hebben die met zwavel iets gedaan en iemand had een gat in zijn hoofd + iemand van zoersel (getuige van de bruidegom) is overleden aan de verwondingen van dat poedergebruik. Ik hou het veilig met een vogelschrikkanon, das met butaan of propaan, aantal knallen per minuut kun je instellen of per uur, je moet er dus niet bijblijven en het zijn mega-knallen, alleen dus nog zoeken naar een fruitboer

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...