Terug naar overzicht
Hallo Kim, Adressen van de machine zelf weet ik niet. Wij hebben dat kunnen verkrijgen via via.Alvast het poeder is te verkrijgen in de apotheek en we moesten ook een aangifte doen bij de politie wanneer dit zou gebeuren.Ik zou het niet te dicht bij ramen zetten, want die zouden misschien wel eens kunnen springen. En de buren verwittigen is misschien ook wel aan te raden.Succes!Angela
Hoi Kimwij organiseren ook een schieting, en hebben volgende stappen ondernomen:Eerst datum bepaald, dan naar politie (dienst mobiliteit - evenementen).Dan krijg je een vergunning om 2 x 0.5 u te "schieten"Dit mag bij ons tot 22.00 u.Je moet dan met je vergunning naar de apotheker om dat bepaald "poeder"Om te voorkomen dat we problemen met de buren krijgen nodigen we deze gewoon uit.Ik heb ook zo een kanon via via..Misschien eens gaan horen bij een lokale fruitboer of zo..Veel succes !!Sarah15/09/07
Meisjes, met carbuur schieten is echt levensgevaarlijk, dat zie ik niet zitten. Toen mijn zus trouwde hebben die met zwavel iets gedaan en iemand had een gat in zijn hoofd + iemand van zoersel (getuige van de bruidegom) is overleden aan de verwondingen van dat poedergebruik. Ik hou het veilig met een vogelschrikkanon, das met butaan of propaan, aantal knallen per minuut kun je instellen of per uur, je moet er dus niet bijblijven en het zijn mega-knallen, alleen dus nog zoeken naar een fruitboer