Terug naar overzicht
hoi kimben je bij patrick international geweest op de turnhoutsebaan?want ik ga daar gaan (moet nog wel een proef laten doen)
Jessy: Is dat in Schilde, is dat die nieuwe kapper?
Ik ben tot nu toe heel tevreden over de mensen van het virtueel kapsalon.Deze komen aan huis overal in België.Je kan ze vinden op www.hetvirtueelkapsalon.be Groetjes
ja die is er nu een jaar geloof ik (kan ook al 2 jaar zijn hoor ) het is met groen en oranje geschilderd.
hey jessy,Mag ik vragen waar je bent geweest die 2 keer?Ik ben ook van schilde en op zoek naar een goede kapper. Dan weet ik dat ik daar best niet ga.groetjesluka
sorry het was een vraagje aan Kim en niet aan jessy
Zwijg stil... ik heb hetzelfde voor... Wat een ellende... Al 2x een mislukt kapsel en 75 euro armer... Ik zie het ook niet meer zitten hoor. Ik ga het nog één keer opnieuw laten doen en als het dan niet goed is laat ik het gewoon los hangen :(
Tja, hair styling was tegengevallen. Ik boog mijn hoofd naar voor en alle speldjes vielen eruit, je ziet als kapster toch ook dat het kapsel niet bij je past en heb er 4u gezeten om lichte krol in mijn haar te krijgen: 1,5 uur onder droger :-( ik ga op de dag zelf geen 1,5 uur onder een droger. De 2de was in Schoten, eigenlijk niet zo slecht en die had nieuwe krollen, droogtijd 20 min. Maar het paste gewoon niet bij mij !!!! Mijn haar zal gewoon los hangen met mijn tiara in denk ik.
Hallo,Ik heb geen ervaring en kan je spijtig genoeg niet verder helpen, maar heb ook wel een vraagje. Ik merk dat het toch wel erg belangrijk is om op voorhand kapsels uit te proberen. Was dat eerst niet van plan hoewel ik toch ontzettend veel belang hecht aan het kapsel. Maar zo een proefkapsel, kan ik dat vergelijken met een gewone kapbeurt of is dat een algemene prijs? Hoe zit dit eigenlijk want dan kan het toch erg duur uitkomen? Ik heb ook lang haar, wel vrij dik. Ik vraag mij af of ik daar krullen in kan zetten en als die dan ook lang blijven...Alvast bedankt,Groetjes, Nathalie
Hallo Kim,Hoe heb je uiteindelijk je haar dan gedaan? Ik lees juist je bericht op het forum! Heb dus juist hetzelfde voor en binnen 3 weken trouw ik!Heb jij mss een foto van jou kapsel?Je mag mij mailen op pettie_1@hotmail.comGroetjes Petra